Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Coś się zatarło? W poszukiwaniu problemu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:48, 16 Lis 2014    Temat postu: Coś się zatarło? W poszukiwaniu problemu

Witam!
Może zacznę tak.. zaczęło się od tego, że raz chcę wyjeżdżać i jak tu mi zaraz coś pierdalło to matko boska. Chcę kopnąć a to tak ciężko chodzi, że wtf. Okazało się, że seger z baranka zleciał i razem z podkładką zrobił zamieszanie. Wszystko złożone do kupy - jedzie. I przejechal kilka kilometrów ładnie pięknie. I nagle iskrę zgubił, ale magneto zdjąłem, przeczyściłem platynki i po złożeniu do kupy znowu śmigał. No i finał tej historii :P odpalam i przygazowuję i on jakiś taki niemrawy.. tak go niby dławi (wszystko robione na stopce). Znowu jakoś pierdalło ale już mocniej. Pierdnął spalinami gdzieś od strony gaźnika. Po tym kopać niby można ale jakoś tak ciężko i w momencie w którym zapewne dochodzi do zapłonu w cylindrze czuć, że ta siła odbija kopkę do góry. Ponadto nie wiem czy to normalne ale koło się kręci na luzie przy kopaniu. Od strony sprzęgła, cylindra i tłoka wszystko wydaje się być wporządku. Gdzie więc szukać kupy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HubertSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:54, 16 Lis 2014    Temat postu:

Zapłon ustaw bo za wczesny masz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:32, 16 Lis 2014    Temat postu:

Zapłon ustawiony praktycznie jak zwykle i bardziej nawet opóźniony niż za wczesny. Ale to może być przyczyną kopki która mi "odkopuje"? :hamster_smoke:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:13, 17 Lis 2014    Temat postu:

Nie wiem czy mogę podbijać.. ale podbijam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HubertSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:58, 17 Lis 2014    Temat postu:

Tak, przy zbyt wczesnym zapłonie kopka może odbijać oraz mogą się pojawić strzały w gaźnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:59, 20 Lis 2014    Temat postu:

Faktycznie w tym tkwił problem. Właściwie to cały czas jest. Magneto coś kiepsko wału się trzyma i zjada kliny :noo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 324
Przeczytał: 28 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:39, 20 Lis 2014    Temat postu:

Trzeba dotrzeć magneto z wałem- weź gruboziarnistą pastę ścierną, posmaruj współpracujące powierznię wału i magneta i docieraj
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:01, 30 Lis 2014    Temat postu:

Magneto dokręcasz do końca, i co najważniejsze pod nakrętkę dajesz sprężysta podkładke, o docieraniu magneta z wałem nie słyszałem, choć w swoim simsonie wymieniałem i wał i magneto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 324
Przeczytał: 28 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:39, 30 Lis 2014    Temat postu:

Klin na połączeniu stożkowym wału i piasty pełni tylko rolę ustalającą ich wzajemne położenie- w przypadku krzywki określającej moment zapłonu jest to konieczne. Obciążenia (bezwładność koła magnesowego) przenoszone są przez połączenie stożkowe wał-piasta magneta, jeśli ich powierzchnie niewłaściwie do siebie przylegają- tarcie między nimi jest zbyt małe, -ścinane są kliny. Nie pomaga wtedy nawet duża siła docisku, trzeba dotrzeć współpracujące ze sobą powierzchnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 324
Przeczytał: 28 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:40, 30 Lis 2014    Temat postu:

Klin na połączeniu stożkowym wału i piasty pełni tylko rolę ustalającą ich wzajemne położenie- w przypadku krzywki określającej moment zapłonu jest to konieczne. Obciążenia (bezwładność koła magnesowego) przenoszone są przez połączenie stożkowe wał-piasta magneta, jeśli ich powierzchnie niewłaściwie do siebie przylegają- tarcie między nimi jest zbyt małe, -ścinane są kliny. Nie pomaga wtedy nawet duża siła docisku, trzeba dotrzeć współpracujące ze sobą powierzchnie. W przypadku właściwej obróbki przez producenta współpracujących powierzchni stożkowych problem nie istnieje, jednak może się zdarzyć przy użyciu zamienników niższej jakości lub uszkodzeniu powierzchni.

Ostatnio zmieniony przez Nico_Grant dnia Nie 23:51, 30 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:42, 01 Gru 2014    Temat postu:

Skoro klin nie przenosi obciążeń to dlaczego się ścina?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 324
Przeczytał: 28 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:18, 01 Gru 2014    Temat postu:

Bo powierzchnie stożkowe wału i piasty tych obciążeń nie przenoszą- a powinny.
Klin w tym rodzaju połączenia ustala tylko położenie wału względem piasty.Gdyby to klin przenosił tu obciążenie, to nie trzeba by było mocno skręcać magneta ani używać ściągacza do jego demontażu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin