Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciężko go zapalić

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
celovnik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:11, 14 Paź 2011    Temat postu: Ciężko go zapalić

Wydaje mi sie że mój simson ma katar :P. Ciężko go zapalić, kopać jak głupi albo 2-3 obroty kołem(z popychu). Wolne obroty ma malina, wysokie malina, wkręca sie troche gorzej. Jechać można v-max(65kmhaczów) albo w ogóle puścić manetkę(na wolnych obrotach). Jakiś czas temu ciąłem do żabki v-mx ofc. Wracając natrafiłem na golfa, pan w aucie widocznie miał mózg i jechał kulturalnie 45-50kmh. Myśle sobie co sie będę pchał. Jade powoli (na pół manetki, 3z3 biegów) a tu bum kich prych buuuuuuuuuuu wziuuuuum i mozna dalej jechać ale manetka do końca;/. I takie jaja sie dzieją ;/.
Miałem problemy z gaźnikiem, niedało sie ustawić wolnych obrotów i nie wkręcał się. wkońcu pełny nerwów wykręciłem śrubkę od mieszanki do oporu, wolne obroty się znalazły a nawet się wkręca. Ale musiałem przydusić mu filtr dwiema gąbkami(1cm grube)

Cyl 60ccm
16n3-4
6v platynowiec.

Co proponujecie. Jestem na tyle zdesperowany aby zainwestować w 16n1-11 BVF.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:27, 14 Paź 2011    Temat postu:

Jeśli chodzi o gaźnik 16n3-4 to sam miałem z nim problemy....odkąd mam 16n1-11 simek śmiga jak marzenie Happy Nawet jakby to nie była wina gaźnika to warto inwestować w 16n1-11.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:35, 14 Paź 2011    Temat postu:

Ja bym stawiał na simmering albo prawy albo lewy, masz uszczelkę cylindra? Bo może lewe powietrze ssie ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:39, 14 Paź 2011    Temat postu:

Ja też obstawiam na gaźnik w 100%. Dużo słuchałem na temat tych gaźników złego i podobne objawy też, więc zainwestuj w 16N1-11
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
celovnik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:57, 14 Paź 2011    Temat postu:

Simery są w porządku. Uszczelkę mam. Wszyscy sobie chwalą tego 16n1-11. Ale tak wlasciwie to czym one sie różnia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:03, 14 Paź 2011    Temat postu:

16n1-11 znacznie łatwiej wyregulować, i simek lepiej pracuje na nim, przynajmniej u mnie tak jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:10, 14 Paź 2011    Temat postu:

o właśnie skoro mowa o gaźniku 16n1-11 ma ktoś może jakiś skan ksiązki lub coś w tym stylu jak go porządnie wyregulować nie na oko czy metodą prób i błędów widziałem gdzieś kiedyś taki skan, ale nie potrafię go znaleźć bo mój simek też na 1,2,3 jedzie miód malina na 4 też ale tylko po prostej drodze jak przyjdzie lekko pod górkę od razu traci na mocy i nie potrafi się wciągnąć a zanim się zaczęły u mnie takie rzeczy dziać to pod tą sama górkę tuż po kupnie na 4 targał jak opentany a teraz za chiny nie potrafię tak gaźnika wyregulować jak przedtem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
celovnik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:17, 15 Paź 2011    Temat postu:

Na konkurencyjnej stronie której nazwy nie można wymawiać :P był kiedyś taki tutek. Musiałbys pogrzebac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
celovnik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:43, 19 Paź 2011    Temat postu:

To co myślicie? jakieś rady?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin