Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ciężko go zapalić

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
celovnik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:11, 14 Paź 2011    Temat postu: Ciężko go zapalić

Wydaje mi sie że mój simson ma katar :P. Ciężko go zapalić, kopać jak głupi albo 2-3 obroty kołem(z popychu). Wolne obroty ma malina, wysokie malina, wkręca sie troche gorzej. Jechać można v-max(65kmhaczów) albo w ogóle puścić manetkę(na wolnych obrotach). Jakiś czas temu ciąłem do żabki v-mx ofc. Wracając natrafiłem na golfa, pan w aucie widocznie miał mózg i jechał kulturalnie 45-50kmh. Myśle sobie co sie będę pchał. Jade powoli (na pół manetki, 3z3 biegów) a tu bum kich prych buuuuuuuuuuu wziuuuuum i mozna dalej jechać ale manetka do końca;/. I takie jaja sie dzieją ;/.
Miałem problemy z gaźnikiem, niedało sie ustawić wolnych obrotów i nie wkręcał się. wkońcu pełny nerwów wykręciłem śrubkę od mieszanki do oporu, wolne obroty się znalazły a nawet się wkręca. Ale musiałem przydusić mu filtr dwiema gąbkami(1cm grube)

Cyl 60ccm
16n3-4
6v platynowiec.

Co proponujecie. Jestem na tyle zdesperowany aby zainwestować w 16n1-11 BVF.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:27, 14 Paź 2011    Temat postu:

Jeśli chodzi o gaźnik 16n3-4 to sam miałem z nim problemy....odkąd mam 16n1-11 simek śmiga jak marzenie Happy Nawet jakby to nie była wina gaźnika to warto inwestować w 16n1-11.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:35, 14 Paź 2011    Temat postu:

Ja bym stawiał na simmering albo prawy albo lewy, masz uszczelkę cylindra? Bo może lewe powietrze ssie ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:39, 14 Paź 2011    Temat postu:

Ja też obstawiam na gaźnik w 100%. Dużo słuchałem na temat tych gaźników złego i podobne objawy też, więc zainwestuj w 16N1-11
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
celovnik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:57, 14 Paź 2011    Temat postu:

Simery są w porządku. Uszczelkę mam. Wszyscy sobie chwalą tego 16n1-11. Ale tak wlasciwie to czym one sie różnia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:03, 14 Paź 2011    Temat postu:

16n1-11 znacznie łatwiej wyregulować, i simek lepiej pracuje na nim, przynajmniej u mnie tak jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:10, 14 Paź 2011    Temat postu:

o właśnie skoro mowa o gaźniku 16n1-11 ma ktoś może jakiś skan ksiązki lub coś w tym stylu jak go porządnie wyregulować nie na oko czy metodą prób i błędów widziałem gdzieś kiedyś taki skan, ale nie potrafię go znaleźć bo mój simek też na 1,2,3 jedzie miód malina na 4 też ale tylko po prostej drodze jak przyjdzie lekko pod górkę od razu traci na mocy i nie potrafi się wciągnąć a zanim się zaczęły u mnie takie rzeczy dziać to pod tą sama górkę tuż po kupnie na 4 targał jak opentany a teraz za chiny nie potrafię tak gaźnika wyregulować jak przedtem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
celovnik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:17, 15 Paź 2011    Temat postu:

Na konkurencyjnej stronie której nazwy nie można wymawiać :P był kiedyś taki tutek. Musiałbys pogrzebac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
celovnik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:43, 19 Paź 2011    Temat postu:

To co myślicie? jakieś rady?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin