Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cały czas ten sam problem ! :(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel723
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:14, 02 Maj 2013    Temat postu: Cały czas ten sam problem ! :(

Witam.
Po remoncie Simsona mam mały problem wszystko było ok przez jakieś 500km. Wszystko nowe zapłon elektronik cewka butelkowa pod elektronika moduł i prostownik na HS1 oraz moduł ładowania gaźnik amal 18.

Odpalam wszystko fajnie jade ma dużo mocy przejezdzam z 5 km i nagle buuuu strzela z gaznika i tłumika zatrzymuje sie trzyma wolne obroty bardzo dobrze i dodaje gazu to samo buuuu. Postoi z 30 min i znowu działa przejade kawalek to samo się dzieje jakby przestawiał się zapłon. Ostatnio wracałem w nocy z prędkośćia 10 km/h na samych wolnych obrotach.

Gdy zaczeło się to dziać zauważyłem ze po remońcie cewka butelkowa była źle podłączona pomylone styki ale po podłaczeniu prawidłowo dalej to samo po podłaczeniu ze zwykłego Simsona starej cewki było to samo. Więc kupiłem moduł org. i dalej to samo pomogło jakby na chwile.

Myśle ze jedyna jeszcze rzecz to może być impulsator ale czekam na wasze odpowiedzi. :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:31, 02 Maj 2013    Temat postu: Re: Cały czas ten sam problem ! :(

pawel723 napisał:
po remońcie cewka butelkowa była źle podłączona

To bez znaczenia :look
W twoim wypadku pewne jest że kondensator (raczej) lub cewka ma przebicie.
Tak czy siak usterka elektryczna to pewniak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel723
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:51, 02 Maj 2013    Temat postu:

Chyba Ci się pomyliło z zapłonem na platynki ja mam eletronika tam nie ma kondensatora chyba :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:30, 02 Maj 2013    Temat postu:

pss napisał:
pawel723 napisał:
po remońcie cewka butelkowa była źle podłączona

To bez znaczenia :look
W twoim wypadku pewne jest że kondensator (raczej) lub cewka ma przebicie.
Tak czy siak usterka elektryczna to pewniak.


Ma znaczenie podłączenie cewki butelkowej, gdyż jeden ze styków, ( 1 ) jest połączony bezpośrednio z uzwojeniem wtórnym cewki.
Mówię tutaj o cewce do elektronika.

Spróbuj na innej świecy, sprawdź przerwę między elektrodami, ewentualnie lekko zmniejsz dawkę paliwa.

EDIT: Impulsator na moje oko raczej nie, aczkolwiek możesz go sprawdzić mierząc jego opór.


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Czw 9:31, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:23, 02 Maj 2013    Temat postu:

A ssanie Ci odbija? Nie zacina Ci się?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel723
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:28, 02 Maj 2013    Temat postu:

Właśnie sam cały czas sie zastanawiam co to może być impulstator mierzyłem i było w normie ssanie raczej odbija. Stator kupiłem z MZA i jak się wkurze to chyba zamówie ten z AKA bo widze że takie też są.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:46, 03 Maj 2013    Temat postu:

pawel723 napisał:
Właśnie sam cały czas sie zastanawiam co to może być impulstator mierzyłem i było w normie ssanie raczej odbija. Stator kupiłem z MZA i jak się wkurze to chyba zamówie ten z AKA bo widze że takie też są.

To wygląda na problem z zasilaniem paliwowym - przynajmniej jak by się sugerować temperaturą po trzydziestominutowej jeździe. 8)


Ostatnio zmieniony przez pss dnia Pią 12:29, 03 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Pią 12:11, 03 Maj 2013    Temat postu:

a świeca ma dobrą iskrę ?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:06, 03 Maj 2013    Temat postu:

Pustack napisał:
pss napisał:
pawel723 napisał:
po remońcie cewka butelkowa była źle podłączona

To bez znaczenia :look
W twoim wypadku pewne jest że kondensator (raczej) lub cewka ma przebicie.
Tak czy siak usterka elektryczna to pewniak.


Ma znaczenie podłączenie cewki butelkowej, gdyż jeden ze styków, ( 1 ) jest połączony bezpośrednio z uzwojeniem wtórnym cewki.
Mówię tutaj o cewce do elektronika.

Spróbuj na innej świecy, sprawdź przerwę między elektrodami, ewentualnie lekko zmniejsz dawkę paliwa.

EDIT: Impulsator na moje oko raczej nie, aczkolwiek możesz go sprawdzić mierząc jego opór.

A tak racja :ops Jeżeli autor posiada już zapas części to można by się pokusić i zamieniać pojedynczo cewkę, potem moduł gdy objawy się powtórzą.
Tyle tylko że trzeba to zrobić stosunkowo szybko i ryzyko błędnego podłączenia jest ogromne. 8O Może tak by się udało namierzyć winnego?


Ostatnio zmieniony przez pss dnia Pią 13:12, 03 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:44, 03 Maj 2013    Temat postu:

Przecież jest na forum temat, jak sprawdzić wszystkie elementy instalacji zapłonowej w elektroniku, co na pewno w dużym stopniu pomoże znaleźć winnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin