Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Brak wolnych obrotów,zalewa się 16n1-11. Na amal 21 jest OK!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiro67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:15, 12 Lip 2014    Temat postu: Brak wolnych obrotów,zalewa się 16n1-11. Na amal 21 jest OK!

Witam. Mam problem z simkiem-nie mam wolnych obrotów, zalewa się. Dziś testowałem amala 21 od kolegi i są wolne obroty, nie zalewa się-wszystko chodzi. I teraz sam nie wiem-czy kupić sobie taki sam gaźnik(tylko z mniejszą dziurką) czy kombinować coś przy moim. Kupiłem nowy pływak, iglicę i zaworek iglicowy. Pływak ustawiony tak jak powinien-kręciłem śrubką od mieszanki i nie da się ustawić, żeby było ok. Co myślicie o wymianie dyszy-może jest niekompatybilna z gaźnikiem? Numerka na dyszy nie pamiętam, jednak w poniedziałek sprawdzę.
P.S. Wolnych obrotów nie mam odkąd mam simsona. Nieraz udało mi się je ustawić- jednak nie były to prawdziwe wolne obroty, bo simek chodził nie równo i obroty były strasznie wysokie bo na innych gasł.
Jeśli to ma coś do rzeczy to zamieszczam specyfikację mojego simacza:
Gaźnik 16n1-11
Przerwa 0,3 mm i groszami-na 0,4 nie ma nawet iskry.
Platynki otwierają się jakieś 1,6mm przed GMP
Cylinder 50 od 82r(tj produkcji simsona) po chyba jednym szlifie+tłok almot kupiony niecały rok temu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:49, 13 Lip 2014    Temat postu:

Gaźnik, który posiadasz jest dość trudny w regulacji - wiem bo posiadam.
Może masz chiński gaźnik, którego nie da się wyregulować, bo i tak cały czas będzie źle?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiro67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:17, 13 Lip 2014    Temat postu:

Gaźnik na 99% mam oryginalny od 82r. Może problem jest z niewłaściwą dyszą?
edt
Dysza z tego co pamiętam to 68. Na dyszy 30 simek jechał max 35km/h i też gasł na wolnych. Jak myślicie-bawić się z różnymi dyszami czy od razu brać tego amala?


Ostatnio zmieniony przez kiro67 dnia Nie 9:55, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:12, 13 Lip 2014    Temat postu:

Skoro twierdzisz że orginalny to kombinuj z dyszami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiro67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:23, 13 Lip 2014    Temat postu:

Nie twierdzę uparcie, że gaźnik jest oryginalny. Simka kupiłem od dziadka, który używał go do dojazdu do pracy i ogólnie raczej nie potrzebował tuningów Happy. Z tego co patrzyłem to wszystkie części oprócz chińskiej dętki z tyłu są oryginalne Wide grin. Tylko czy jest sens kombinować, skoro oryginalnie w tym gaźniku jest dysza 68?
BTW-czy na gaźniku amal simson będzie chociaż trochę mocniejszy? Tak jak wcześniej pisałem-testowałem gaźnik amal 21 u kumpla i było ok, ale nie jeździłem nim tylko stał w miejscu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skibonzo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:45, 13 Lip 2014    Temat postu:

Dołączam się do pytania. Mój simson miał skrajnie małe obroty, a po mojej regulacji nie działa ani trochę poprawnie. Coraz bardziej skłaniam się ku zakupowi amala z wylotem 16 mm. Mam takiego samego simsona, bez przeróbek. Tobie też radzę się nad tym zastanowić. Ludzie piszą, że o niebo lepiej się reguluje tylko, że przecieka. Nie wiem do końca co to oznacza, czy z komory pływakowej wylewa się paliwo czy jak, ale jeśli ma mi to oszczędzić te minuty poświęcone na odpalanie to jestem skłonny go kupić.

Ostatnio zmieniony przez Skibonzo dnia Pon 0:06, 14 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiro67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:01, 14 Lip 2014    Temat postu:

Kolega ma taki gaźnik tylko 21mm i cały czas ma olej na silniku xD. Ale mi to raczej nie przeszkadza. Podpinałem jego do swojego simka i wszystko było ok Wink (1). Tylko nwm czy kupić 19mm czy 16mm, bo w sumie 19 nadała by się jeszcze pod 60, a możliwe, że kiedyś będę miał inny cylek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skibonzo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:10, 14 Lip 2014    Temat postu:

Wyciek spod głowicy jak i na kolanku przepalonego oleju to moim zdaniem efekt zbyt dużej dawki paliwa. Zauważyłem, bo z reguły to wycierałem, że po niektórych przejażdżkach tego nie było.
Takie coś ma miejsce i w sumie nie wiem, czy powinno się dać uszczelkę pod głowice? Kompresja musiała być dobra bo simson był zrywny i w żadnym wypadku nie słabł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiro67
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:37, 14 Lip 2014    Temat postu:

Czy mogę sobie przyszlosciowo do oryginalnego cylindra kupic amala 19( w razie zmiany cylka na 60) czy lepiej 16mm?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:50, 15 Lip 2014    Temat postu:

Paliwo na rurę wydechową przeważnie leci z wylotu cylindra, nie z pod głowicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin