Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
brak wolnych obrotów Amal 19

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:35, 19 Kwi 2013    Temat postu: brak wolnych obrotów Amal 19

Witam ostatnio robiłem simosna wymieniałem łożyska wału, uszczelniacze itp. W końcu go poskładałem i nie umiem ustawić wolnych obrotów w gaźniku Amal 19 przed "remontem" było wszystko okej chodził jak złoto a teraz nie idzie ustawić wolnych obrótów. Gaźnik już czyściłem, dmuchałem, a nawet prosiłem żeby działał i nie pomogło bawiłem się iglicą też nic czasami tzk na niecałej połowie ssania nawet mniej niż połowie chodził ale nierówno. Na obroty się wkręca dość ładnie i jak udało mi się przejechać to też ma moc, ale trzeba się bawić ssaniem. Zapłon ustawiłem lampą stroboskopową (simek elektronik) i jest okej. Już mi brakuje pomysłów co może być nie tak zdjąłem nawet wydech i też nic. Na dodatek ma problemy z odpalaniem raz odpala od 1 raz od 3 raz na ssaniu a raz bez ssania. No magia po prostu.. Jakieś propozycje? Cyl 60/4/3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacper123190
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Iłowo-Osada
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:07, 20 Kwi 2013    Temat postu:

Hmm, a jak dopali to jedzie normalnie? Może źle uszczelniłeś silnik i kompresje gubi i przez to nie chce odpalić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:19, 20 Kwi 2013    Temat postu:

Jedzie, ale muszę się bawić ssaniem inaczej nie osiąga pelnej mocy. Silnik raczej jest dobrze uszczelniony na uszczelkach posmarowanych lekko silikonem dla pewności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacper123190
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Iłowo-Osada
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:56, 20 Kwi 2013    Temat postu:

hmmm a może masz coś z filtrem powietrza? mi kiedyś simson nie chciał jechać bez ssania. A jak położyłem szmatę na filtr powietrza to jechał lepiej bez ssania niż wcześniej z ssaniem, połóż szmatę na ten filtr i zobacz, jak będzie dobrze to znaczy ze musisz gaźnik wyregulować Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:38, 20 Kwi 2013    Temat postu:

Panowie jest tak iglicę mam na środku chociaż bawiłem się już z wszystkimi pozycjami lecz jest to samo. Wyczyściłem wydech cały gaźnik przeleciały przez niego 4 atmosfery i nic zapłon ustawiony 2mm przed GMP i jak odpali to nie trzyma wolnych ani na ssaniu ani bez ssania jeździ okej ma moc tylko że go dusi i nie chce na wolnych obrotach chodzić świeca jest ani sucha ani mokra taka pośrednia nie wiem już co może być. Co do filtra to zdejmowałem już klapę przysłaniałem ręką bez klapy zaraz gaśnie czyli filtr odpada.

Edit.
Pobawiłem się jeszcze zapłonem i iglicą w końcu odało się, ale wolne są tylko jeżeli przytkam ręką gaźnik nie całkowicie zostawiam "szpary" między palcami i simek chodzi iglicę mam na zamej górze tj. dostaje najwięcej paliwa dysza 90. owinąłem filtr szmatą i nawet włożyżem do puszki szmatę żeby go trochę przydusić lecz nie pomaga.


Ostatnio zmieniony przez MagnuuM dnia Sob 16:05, 20 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:20, 20 Kwi 2013    Temat postu:

Przy 60ccm zapłon daje się 1,6mm. Daj mniejszą dysze główną (pasują normalne od Simsona), ogólnie Amala ciężko się reguluje ale jest to możliwe : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:44, 20 Kwi 2013    Temat postu:

No okej, ale przed wymianą łożysk też miałem amala i cyl 60/4/3 i zapłon 2mm i jakoś grało wszystko teraz jaja się dzieją. teraz iglicię mam na samej górze i jak przytkam gaźnik to jest normalnie jak zatkam całkowicie zgaśnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:44, 20 Kwi 2013    Temat postu:

Bo wcześniej miałeś luzy spowodowane wydupczonymi łożyskami.Za duża dysza gł.Daj zapłon tak ze 2,3 może 2,5.Popróbuj.A tak na moje to iglica gówno daje-na moich spostrzeżeniach zauważyłem że gdy dźwigasz iglice to tylko moment startu się zmienia i nic więcej.Dźwigniesz to startuje zajeb... lecz spalanie wzrasta nieznacznie,opuścisz to staruje spokojniej lecz oszczędniej i to tyle co do iglicy.

Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Sob 20:50, 20 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:03, 21 Kwi 2013    Temat postu:

Ale jak może być za duża dysza główna skoro jak lekko przytkam gaźnik to simek chodzi na wolnych tak samo jak dam pełne ssanie fakt ma bardzo wysokie obroty ale chodzi, a jak wyłącze ssanie to spadną obroty a potem buu i gaśnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin