Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Amal 19 na wejście 16
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:18, 25 Lis 2011    Temat postu: Amal 19 na wejście 16

Siemka tak jak w temacie czy można tak zrobić czy konieczne jest rozwiercenie otworu w cylindrze na 19mm?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:34, 25 Lis 2011    Temat postu:

Zrobić pewnie że można ale to nie ma sensu.

Co z tego że masz przelot w gaźniku 19mm skoro po wejściu w krucieć cylindra mieszanka zostanie zahamowana...ponadto powstaną nie potrzebne zawirowania i opory przepływu mieszanki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:37, 26 Lis 2011    Temat postu:

Wiem, ale mój gaźnik się coś za przeproszeniem pierdoli i tak myślałem nad amalem, a jeszcze nie wiem do konca czy nie będę kupować tuningowanego cylka 60ccm z 8 kanałami właśnie z przelotem 19mm i się pytam czy można by dać amala 19 pod wejście w oryginalnym cylku przy przelocie 16mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:36, 27 Lis 2011    Temat postu:

Możesz dać jeździć się będzie dało na pewno ale najlepiej zrób tak aby te 19mm przechodziło płynnie w 16.
rozpiłuj końcówkę króćca cylindra albo daj gruba odpowiednio podpiłowaną uszczelkę z tekstolitu między gaźnik a cylinder (musisz zniwelować stopień w płynne przejście)

Jeśli zdecydujesz się na podkładkę z tekstolitu to musisz dać z jej dwóch stron uszczelki z tektury nasączonej w hermetyku lub lakierze nitro sam tekstolit nie zapewni uszczelnienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:42, 27 Lis 2011    Temat postu:

A jeżeli juz tak o Amalu gadamy to powiedzcie mi czy cylinder rzt power 60ccm ma króciec 19mm? Bo kniazw pisze, że do tego cylka najlepszy będzie Amal 19, tylko nie wydaje mi się żeby ten cyl miał 19mm. Pomóżcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gogol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:45, 27 Lis 2011    Temat postu:

Tak rzt 60 ma wlot 19mm tylko ma kosmiczną cenę

Ostatnio zmieniony przez Gogol dnia Nie 13:46, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:27, 27 Lis 2011    Temat postu:

Wiem... Uważam że troche przepłaciłem... Jeszcze wtedy się nie znałem.. -.- Ale nie narzekam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:08, 27 Lis 2011    Temat postu:

Żeby nie zakładać nowego temamtu zapytam w tym. Co do mojego aktualnego gaźnika 16n1-11 mam taki problem,że poziom paliwa jest nawet większy niż powinien być iglica na samym dole tzn. pierwszy rowek od dołu i moto jedzie dobrze tylko na ssaniu, ale tylko po równej drodze gdy przyjdzie lekka góra na czwórce nie ma mocy i zwalnia do 45-50 i więcej nie jak zredukuję to czuć moc i jak przyśpiesza lecz gdy ponownie wrzucę czwórkę to zwalnia i nie ma mocy żeby jechac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:35, 27 Lis 2011    Temat postu:

Cytat:
Żeby nie zakładać nowego temamtu zapytam w tym. Co do mojego aktualnego gaźnika 16n1-11 mam taki problem,że poziom paliwa jest nawet większy niż powinien być iglica na samym dole tzn. pierwszy rowek od dołu i moto jedzie dobrze tylko na ssaniu, ale tylko po równej drodze gdy przyjdzie lekka góra na czwórce nie ma mocy i zwalnia do 45-50 i więcej nie jak zredukuję to czuć moc i jak przyśpiesza lecz gdy ponownie wrzucę czwórkę to zwalnia i nie ma mocy żeby jechac.


Rozbierz,przeczyść i porządnie wyreguluj gaźnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:45, 27 Lis 2011    Temat postu:

Hah mówisz to jakbym tak nie zrobił to było pierwszą rzeczą jaką zrobiłem moto ładnie chodzi i wkręca się na obroty tylko własnie ten problem z brakiem mocy na 4 biegu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:39, 27 Lis 2011    Temat postu:

Przerwa na przerywaczu Happy Ustaw ją bądź przeczyść i ustaw przerwe na świecy. 0,4mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MagnuuM
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:22, 27 Lis 2011    Temat postu:

Xd Na przerywaczu powiadasz. Ciężko będzie bo to elktronik Wide grin jutro może jeszcze zobaczę zapłon czy sie nie przestawił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:08, 28 Lis 2011    Temat postu:

A silnik jest po jakimś remoncie czy co w ogóle?jak mówi kolega Benzine_motor sprawdź zapłon i przerwę na świecy ale wątpie żeby problem tkwił w nim
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:46, 28 Lis 2011    Temat postu:

Ale nie zaszkodzi zobaczyć Happy Jak mój nawali to zawsze wina leży tam gdzie bym najmniej się spodziewał ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:44, 29 Lis 2011    Temat postu:

MagnuuM napisał:
moto ładnie chodzi i wkręca się na obroty tylko własnie ten problem z brakiem mocy na 4 biegu.

Kolega miał ten sam problem cyl 50/4... gaźnik amal 19 regulowany na wszystkie sposoby. Nie doszliśmy co jest.
Czasem jak go na prawdę dobrze rozbujał na 3 z jakiejś małej górki i złapał na 4 to szedł jak głupi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin