Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Strasznie muli gdy zimny a potem ok

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mis_12
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:03, 18 Mar 2007    Temat postu: Strasznie muli gdy zimny a potem ok

mam taki problem gdy chce odpalic simsona z rana to daje mu ssanie i odpala ale chce mu przygazowac to go muli jak by mu brakowało paliwa. Gdy sie zagrzeje do ladnie pracuje i pali na dyk.Ale znowu gdy sie ostudzi to (ok 1godziny) to mam ten sam problem. Kupiłem nowy gaźnik. TO moze przez to.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 13:07, 18 Mar 2007    Temat postu:

odpalisz na ssaniu? puścisz ssanie i chcesz go przygazować i muli???
ale przestaje to po 5-10 sekundach?? Normalny objaw według mnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:07, 18 Mar 2007    Temat postu:

To normalne ze na ssaniu sie muli, dostaje wtedy ekstra dawke paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
William
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:12, 18 Mar 2007    Temat postu:

KnightRider napisał:
To normalne ze na ssaniu sie muli, dostaje wtedy ekstra dawke paliwa.
Ale nie, gdy jest zimny. Gdy ssanie się odpuści, wtedy muli i to jest prawidłowe, ponieważ silnik jest zbyt silmy, aby rozproszyć w cylindrze wystarczającą dawkę paliwa, do wykonania kolejnego wybuchu. (po to właśnie jest ssanie).

Jeżeli gaźnik jest dobrze ustawiony (a to podstawa do dyskusji), to obrał bym najprostszy i najgłupszy powód - świeca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mis_12
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:21, 18 Mar 2007    Temat postu:

to co mam ustawic w tym gażniku mam tylko jedna srubke od obrotów nic wiecej swieca jest nowa a gdybym pobawił sie przerwą na przerywaczu to coś da?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
William
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:37, 19 Mar 2007    Temat postu:

Układ zapłonowy nie jest czuły na temperaturę silnika, a opisany przez Ciebie przypadek wyraźnie zaznacza, jak pracuje silnik zimny, a jak ciepły.

Sprawdź w takim razie, czy ssanie w ogóle działa. Wykręć tłoczek z gaźnika i zobacz, czy się podnosi. Patrząc analogicznie, do zasady działania silnika, pod względem zasilenia mieszanką, po prostu brakuje mu paliwa. Zimny silnik potrzebuje go znacznie więcej, niż ciepły. Tak samo zimny silnik więcej pali. I więcej kopci.

Kopnij silnik kilka razy na ssaniu, gdy jest zimny (z włączonym zapłonem - tak, aby nie zapalił, gdy powinien) i zobacz, jaka jest świeca. Jeżeli jest sucha, to problem rozwiązany.

Albo ssanie nie działa, albo działa niedostatecznie (tłoczek ma tam... nie pamiętam ile...pół centymetra? się podnosić bez problemów powinien) albo mimo tego, że działa, silnik dostaje zbyt mało paliwa. Wtedy należy wykręcić trochę (pół obrotu, obrót?) śrubę dawki paliwa, która znajduje się na króćcu gaźnika (łączonym z cylindrem). Można też podnieść iglicę o ząbek wyżej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin