Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Słaby po nagrzaniu

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kundzios
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łabunie

PostWysłany: Wto 18:27, 22 Maj 2007    Temat postu: Słaby po nagrzaniu

Witam
Oto mój problem.
Mam Simsona S51 elektronika 12V enduro 4-biegi '91 i gdy się dobrze nagrzeje zaczyna robić się coraz słabszy. Czuć to na wszystkich biegach nawet na pierwszym. Gdy jest zimny to jest wszystko ok, jest zrywny itp.
Mam w domu trochę sprzętu więc zmierzyłem ciśnienie w cylindrze 2,5-3 (zimny) atmosfery to chyba mało? Jakie ciśnienie powinno być jeszcze do przyjęcia?
Z tego co sam się domyślam może puchnie tłok pod wysoką temperaturą??

Jak to naprawić, bo jak się nagrzeje to już nie ma mowy o jeździe pod górkę na 4 biegu, a czasami 3 biegu(większe obciążenie i większa górka)?

Dlatego proszę Was o rady.

Jeszcze pytanko do ludzi z okolic Zamościa, gdzie blisko miasta (Zamość) jest jakiś dobry fachowiec i wiadomo nie drogi?

Pozdrawiam
Kundzios
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Muszy
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 18:41, 22 Maj 2007    Temat postu:

... cisnienie powinno wynosic ok 9 Bar...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Wto 20:21, 22 Maj 2007    Temat postu:

gdy jest zimny i jest ok a jak sie nagrzeje i jest mulowaty to znak mocno puchnie tlok i cylinder..nic tylko wymiana CHOCIAZ samego tloka z pierscionkami ale cylek tesh by sie przydal..wtedy ma powera Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:43, 22 Maj 2007    Temat postu:

2-5,3 bara na zimnym? Przeciez on nie powinien nawet odpalic!. Cisnienie powinno byc conajmniej 9bar. Np ja w swoim mam 14.

Zmierz jeszcze raz to cisnienie. Jesli bedzie dalej to samo to sciagaj glowice i cylinder.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kundzios
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łabunie

PostWysłany: Śro 19:59, 23 Maj 2007    Temat postu:

Mierzyłem ciśnienie zwykłym ciśnieniomierzem i podłączyłem go zamiast świecy i patrzyłem ile max pokazał. Znajomy ma specjalny przyrząd do tego to pojadę i sprawdzę, może mój jest zły. Jak go nagrzałem to miał 2.5-2.

Możliwe że przyrząd zły, bo jeszcze jeździ i to nie tak źle, gorzej na gorącym.

Mi się wydaje że cylinder oryginalny(jak to sprawdzić?), a tłok i pierścienie to nie wiem.

To co zrobić z tak małym ciśnieniem?

Ile kosztuje porządny cylinder, tłok i pierścienie taki z górnej półki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Śro 20:13, 23 Maj 2007    Temat postu:

Nie nie to jest duzo za mało najlepiej jakbyś sprawdził na innym simsonie czy tamten przyżąd jest dobry ale jak bedzie dobrze pokazywał to trza szlifa robić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kundzios
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łabunie

PostWysłany: Sob 10:09, 26 Maj 2007    Temat postu:

Zmierzyłem ciśnienie u Pana mechanika i było 6,5 na trochę nagrzanym.
Kupiłem tłok firmy LongRiver (LR), komplet razem z pierścieniami, zabezpieczeniami i sworzniem. Wymieniłem i efekt, raczej brak efektu, tak samo jak było, może nawet gorzej. Może przesadziłem z mieszanką ale nie wiem, wlałem na oko do baku troszkę oleju.

Przed wymianą osiągał jakieś 65km/h, teraz to ma problem powyżej 55km/h, a piłować mocno nie chcę bo w końcu jest na dotarciu.

Macie jakieś pomysły?

Doradzili mi w sklepie kupić zestaw po tuningu (cylinder, głowica, tłok, pierścienie itp.), który ma zmienioną komorę spalania i jest dużo lepszy, simson osiąga wyższe obroty itp. Opłaca się to?? (cena 350 zł) Powiedzcie czy to naciąganie klienta czy naprawdę takie dobre? Na razie nie mam zamiaru tego kupić.

Stary tłok ma w środku napis K2O, a na jednym z dwóch pierścieni było KO.
Tłok ma pod pierścieniami czarne smugi i w rowkach czarny osad.

Mam nadzieję, że Ktoś mi pomoże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Sob 10:22, 26 Maj 2007    Temat postu:

no to tłok Ci przepuszczał juz kompresje jak jest czarny po bokach. Nie moze być czarny poniżej pierścieni bo kaplica wtedy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kundzios
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łabunie

PostWysłany: Sob 16:18, 26 Maj 2007    Temat postu:

Kaplicy jeszcze nie było bo jeździł i to nie tak źle.

Przed wymianą tłoka, przy dużych obrotach w cylindrze pykało/strzelało nie mocno ale było słychać, ma to jakieś znaczenie?

Jaka jest max temperatura cylindra zanim się zatrze?

Czekam na odpowiedzi pytań w poprzednich moich postach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin