|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lesniczy4
Gość
|
Wysłany: Wto 12:11, 24 Kwi 2007 Temat postu: Słabnie na 4 |
|
|
CZeść. Kupiłem zestaw almotu(tłok, cylinder itp.) Ładnie chodzi pali id kopa, ale kompletnie nie ma mocy na 4 biegu(inne OK) Zestaw prawie dotarty. Co to może być?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:23, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Wszystko. Zacznij od ustawienia zaplonu i gaźnika. Zmien swiece, opoznij zaplon, sprawdz przerwe na platynkach i na swiecy. Zwieksz poziom paliwa w gazniku, iglice na srodek, wieksza dysza glowna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Wto 19:37, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja bym proponował najpierw dotrzeć (jakoś się przemeczyć) a nastepnie zaczac regulować ... :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil08
Gość
|
Wysłany: Wto 19:49, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak muli na ostatnim biegu to jedynie regulacja gaźnika pomoże trzeba zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej i tak jak kolega napisał wyżej, iglice daj na środek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Wto 22:36, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
na ostatnim biegu simek potrzebuje najwiecej mocy by pociagnąć. musisz zwiekszyc poziom paliwa bo z zaplonem to raczej związku nie ma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:46, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, należy zwiększyć poziom paliwa i ustawić dokładnie zapłon i przerwe na świecy oraz przerywaczu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 9:51, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
zaloz wieksza dysze glowna !!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 20:06, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
U mnie z 4 nie tak zle ale niewiem czy to dobrze czy zle-rozpedzam simaka do 55 km/h (max obroty) wrzucamy na czworke (chwilowe malutkie zwolnienie) i zegar pokazuje 60 km/h -igla staje w miejscu od predkosciomierza.
Czy to jest normalne bo wnioskuje ze kazdy bieg to przynjamnije 10-15 km/h na godzine do przodu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|