Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson nie wchodzi na obroty i jest duzo slabszy

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:58, 09 Maj 2007    Temat postu: Simson nie wchodzi na obroty i jest duzo slabszy

Witmam.Mam taki problem.Pewnego razu jade sobie na simku i nagle czuje ze robi sie coraz słabszy :evil ,ale nic jaede dalej .Gdy zajechałem już do garażu i zgasiłem to potem juz nie chciał odpalic. :awaria ;(
Przychodze na następny dzień i chu... nie chce odpalic ale kope dalej i wreszcie załapał.Teraz ciezko sie wkręca na obroty i słysze ze lapie ale nie chce sie wkręcic.Teraz jest duzo słabszy niz wczesniej ;( .POMOCY co to moze byc.Z góry dzieki.



edit romek_s51 zmieniam tytuł na czytelniejszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:35, 09 Maj 2007    Temat postu:

mogl ci sie przestawic zaplon platynki sie rozregulowac albo po prostu go zatarles Confused najlepiej ustaw tlok na samym dole zdejmij glowice i zobacz w jakim stanie jest gladz cylindra i czy nie ma rys a potem sprawdz zaplon
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Śro 20:52, 09 Maj 2007    Temat postu:

typowy objaw przytarcia..... chociaż mógł Ci sie klin ściąć albo coś z zapłonem raczej jak tuleja okaże sie bez rys
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:13, 09 Maj 2007    Temat postu:

Cylinder już sprawdzałem i nie ma zadnych widocznych rys a zapłon tez ustawiałem i dalej to samo;(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:16, 10 Maj 2007    Temat postu:

a kompresje ma dobra?? jesli tak to jak radzi jerry sprawdz czy ci nie scielo klina od magneta ConfusedS
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:22, 10 Maj 2007    Temat postu:

no kompresje ma dobrą a klin jest taki troche przekrzywiony;(.a to moze byc od tego klina??Mi sie raczej wydaje ze sie przytarł bo cylinder to jeszcze mam nominalny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:04, 10 Maj 2007    Temat postu:

sprobuj poprawic tego klina albo kup nowego(koszt pare groszy) jesli nie bedzie sie tego dalo wcisnac tak jak powinien byc Happy gdyby byl przytarty to mialbys rysy na cylindrze i widac by bylo na tuleji ze jest przytarta na pierwszy rzut oka :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radek_777_2007
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:58, 11 Maj 2007    Temat postu:

Proponuję sprawdzić simeringi ! :noo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal17
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 9:54, 11 Maj 2007    Temat postu:

ja kiedyś miałem podobny przypadek. Jadę sobie i nagle zaczął tracić moc, oswracam się do tyłu a tu strasznie dymi z rury wydechowej, potem też nie chciał palić. Przyczyną by simering od strony skrzyni. Zobacz czy ci nie dymi za bardzo, a jak tak to na 90% wina simeringa. jeśli nie sprawdź zapłon i czy tło się nie przytarł. Aha i simering od strony magneta też przy okazji sprawdź
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:52, 11 Maj 2007    Temat postu:

sprawdz czy simmering jest szczelny i zaloz nowego klina
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ppp
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:33, 11 Maj 2007    Temat postu:

ja tez tak kiedys miałem i sie okazało że wydech był tak zajebany nagarem.Wiec sprawdź tez wydech
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:31, 11 Maj 2007    Temat postu:

Simeringi na wale obydwa wymieniałem i nie dawno rozbierałem lewą strone silnika i simering był dobry, a co do tłumika to odpalałem go na samym kolanku i bylo to samo;(.Wymienie jeszcze ten klin i dam zanac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:57, 14 Maj 2007    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanie.Czy ten nagły zanik mocy może byc spowodowany rozwalonym łożyskiem na korbowodzie co jest w wale?
Zciągnąłęm cylinder i okazało sie że jest troche porysowany i już wykończony.Oddaje go do szlifu i będe śmigał. Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin