Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rura wydechowa
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Wto 10:25, 19 Gru 2006    Temat postu:

Ja wymieniłem ostatnio tłumik i kolanko. Te części zostały dobrze uszczelnione i nadal głośno mi chodzi :? :? co mam zrobić aby mój Simson chodził jak reszta czyli cicho? Tak się zastanawiam...może to wina cylindra...? Jakoś źle fabrycznie wyciszony czy coś w tym stylu? Już nie mam pojęcia jak to zrobić...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarasek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:53, 19 Gru 2006    Temat postu:

Napisz dokładnie co to za odgłos i z kąd dochodzi ... musisz się wsłuchać , z cylindra może dobiegać dzwonienie jeżeli nie masz gum wyciszających ... może ci też burczeć z filtra powietrza dokładnie to jak masz gdzieś dolot nie szczelny albo airbox , wsłuchaj się dokładnie co tak ci hałasuje , jeżeli wymieniłes tłumik i wszystko szczelne to raczej odpada wydech .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Wto 20:03, 19 Gru 2006    Temat postu:

nom chyba że kupiłeś tłumik podróbe zwykły
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
William
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:15, 20 Gru 2006    Temat postu:

Wymieniłeś tłumik na nowy, czy na inny, od innej wersji Simson'a?

Nowy tłumik (nie wiem, jak u Ciebie jest z kolankiem), powinien pokryć się optymalną ilością nagaru, aby w 100% spełniał swoje zadanie. Przy zakupie nowych motorowerów, fakt ten podlega docieraniu. Jeżeli chodzi o kolanko, to teoretycznie, powinno być brudne od nowości i nie należy jego czyścić, ponieważ idzie na pierwszy rzut zjawiska interferencji. To, że taki świerzy tłumik głośniej chodzi, to normalne. Ja też kupiłem swojego czasu nowy tłumik i też głośniej chodził. Można jednak wysłuchać, że głośniejszy dźwięk wydobywa się z wnętrza tłumika, a nie z kolanka czy mocowania do cylindra. Po kilkuset km, tłumik zaczadzieje i przybierze optymalny dźwięk. Oczywiście pomijając nieszczelności. Od wlotu powietrza do gaźnika, na kolanku wydechowym kończąc. Na koniec powiem, że dźwięk głośniejszego tłumika nie jest taki sam, jak dźwięk nieszczelnego.

Jeżeli jest to wydech od innego motoroweru, to niczego już nie zmienisz. Jest to skutek zmiany parametrów emisji spalin.

PS. Trzeba też brać pod uwagę niedoskonałości nawet nowych tłumików. Bułgarskie i Węgierskie przedsiębiorstwa, które tłuką rzemieślnicze części, nie do końca idealnie odwzorowują parametry fabryczne. To są części robione na sztukę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Śro 13:49, 20 Gru 2006    Temat postu:

Jerry....Kupiłem nowy tłumik. Gościo mi wygrzebał z magazynu orginalny niemiacki z ulotkami niemieckimi.

Z filtra powietrza mi nie buczy ponieważ uszczelniłem sobie nawet paskami zaciskowymi tą "gumę" co łączy gaźnik z filtrem...

W cylindrze jak pracuje ( na jakichkolwiek obrotach ) te "gumy" (napisałem w cudzysłowiu ponieważ nie nazwał bym tego gumą :? ) te "gumy" mi się obracają i trzęsą się... nie powinny być jakoś przymocowane czy coś w tym stylu?

A William ... kolanko też mam nowe i na tym kolanku i tłumiku łacznie przejechałem z 40km. Tłumik jest kupiony do mojego modelu (s 51). Myśle że to nie ma większego znaczenia ale jeźdżę na oleju still - owskim który podobno nie pozostawia osadu :? ale jak mi się skonczy to kupuje normalny mixol ponieważ uważam że taki olej nie ma sensu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Śro 19:01, 20 Gru 2006    Temat postu:

mi jak sie skończy olej do simsona do leje stihlowski bo mam go dużo w domu bo mam kilka pił motorowych ale on zostawia nagar troche bo widze po swoim że juz sie troche nazbierało:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin