 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolowo
Bywalec

Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Nie 21:18, 03 Gru 2006 Temat postu: Obroty |
|
|
Mam taki problem jest ta srubka w gaźniku od regulacji obrotów i jak chce zniżyć obroty to jest dobrz a jak wykręcam ją do góry to zwiększają sie troche a później juz jakby nie reaguje wykręcam i nic. Mojemu koledze (ma też sr50) zwiększają sie na wyższe jak więcej podkręci a mi na takie wysokie niechce, co może być?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES

Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:27, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
moze on ma iglice wyzej , bo to jest srubka od powietrza , ustaw wolne obroty i powinno byc git :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolowo
Bywalec

Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Nie 21:59, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko że ja mam chyba problemy z tym powietrzem...bo tak jak pisałem w którymś z tematów schodzi mi z obrotów na 4 biegu jak przekręce manetke na max... jak sprawdzić czy odpowiednio dużo powietrza dostaje? a i zauwazylem ze po krótkim sprincie jak jest zimny to szybko sie nagrzewa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES

Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:26, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
a wes od kumpla gaznik przełóż :wink: i zobaczysz czy lepiej bedzie :wink: [/img]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolowo
Bywalec

Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Nie 23:10, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
dobra myśl spróbuje jak przeloże dam znać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skruszo
Bywalec

Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Osin k./Puław
|
Wysłany: Pon 17:30, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
tylko mam nadzieje ze wiesz ze wolne obroty sie ustawia jak juz troszke pojeździsz simsonem zeby był ciepły a nie na zimno ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolowo
Bywalec

Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Wto 19:57, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
To tak przelozylem gaźnik i bylo tak samo...ale zauważylem ze jak przeciagne 3 bieg to zaczyna go szarpać a na 4 podkręce na max to cały czas 50km/h juz niemam pojęcia co to może być...może wy mać jakies pomysły
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Śro 9:36, 06 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
w takim razie nie jest to ziązane z gażnikiem tylko z iskrą najprawdopodobniej. Sprawdz se zapłon może świece wymien ustaw zapłon powinno pomóc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolowo
Bywalec

Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Śro 13:06, 06 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
świece niedawno kupiłem nową...a z zapłonem co zrobić?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Śro 15:58, 06 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
masz zapłon platynkowy czy elektroniczny? jak platynkowy no to ustaw platynki. Ustaw tłok 1,8mm przed górnym martwym punktem i platynki ustaw 0,4 mm żeby w tym momencie sie otwierały i powinno być gites!a jak masz elektronika no to zobacz czy znak sie pokrywa z wypustem na iskrowniku i to tyle a jak nei bedzie to no to wymien jak masz paltynkowy kondensator a w elektroniku no to trza bedzie np moduł zobaczyć czy jest dobry itp
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolowo
Bywalec

Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Śro 23:39, 06 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Niemam elektronika mam zwykly platynkowy, ale to samo mogło sie zmienić? bo wczesniej bylo git i kondensator też zmnienilem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES

Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:47, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
mogło :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan

Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Nie 18:23, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
lolowo napisał: | Tna 4 podkręce na max to cały czas 50km/h juz niemam pojęcia co to może być...może wy mać jakies pomysły |
Ja mam to samo.... tylko 50km/h ale na ssaniu lepiej idzie czasem nawet 65. Tylko że jak juz kiedys pisalem kupilem z pierwszej reki od starszej osoby i na pewno mam jeszcze oryginalne duże zebatki.... myślę ze dlatego.... bo po wiekszych gorkach jak jezdze sobie to 4 i wychodzi bez niczego. Przebieg (mozecie wierzyc lub nie) z tym co juz zdazylem zrobic 4300km :
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolowo
Bywalec

Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Nie 21:55, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No ja mam na przyklad 4600km przebiegu, bo stał kilka lat w garażu.... a jesli chodzi o temat to problemem był przerywacz zamała przerwa...ale mam inny problem przy regulowaniu ukręciła mi się śrubka od regulacji przerywacza... połowa została w środku .... co mam zrobić?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES

Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:58, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
rozwiercic i nagwintowac na troszke wieksza srubke :wink:
albo kupic podstawe iskrownika i przezucic przerywacz i cewki :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|