Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OBAWA----Pytanko

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMON
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:23, 12 Kwi 2007    Temat postu: OBAWA----Pytanko

Czesc chlopaki...

1) Mam taki problem, niedawno zrobilem szlif cylindra i wyminilem kondensator. Obawa jest taka ze jak sie na zimnym silniku odpali motor i pochodzi tak 2-3min to robi sie cylinder i glowica goraca. Czy to moze byc spowodowane tym szlifem ze jeszcze nie jest do konca dotarty??

2) Broblem z obrotami w Bingu 17...........Dawniej tzn przed tym szlifem obroty silnika byly umiarkowane... A po zalozeniu tego cylindra i kondenstatora ustawialem zaplon. I Obroty zaraz po odpaleniu sa duze,czasami to trzeba go troszke ssaniem przydusic.....Probowalem odkrecac srubke w gazniku ale malutko to dawalo... Czy te obroty moga tez byc spowodowane zlym ustawieniem przerywacza??ZAPŁONU??

PZDR i prosze o rady.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simek1998
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 20:51, 12 Kwi 2007    Temat postu:

1. Napewno się grzeje bo jest jeszcze nie dotarty.
2.Co do obrotów to zapłon też może być.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Muszy
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Czw 22:09, 12 Kwi 2007    Temat postu:

... a kupowałes nowego tłoka???...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMON
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:54, 12 Kwi 2007    Temat postu:

tak tak tlok,pierścienie nowe... Czyli zaplon tez moze zmienic obroty silnika tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Muszy
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Czw 22:57, 12 Kwi 2007    Temat postu:

... wiec jesli kupiłes hujowego tłoka to moze puchnac..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
słuchacz
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z daleka

PostWysłany: Pią 0:37, 13 Kwi 2007    Temat postu:

Muszy napisał:
... wiec jesli kupiłes hujowego tłoka to moze puchnac..


ale wtedy obroty by spadały, z racji większego tarcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMON
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:08, 13 Kwi 2007    Temat postu:

no wlsanie ale z obtow nie schodzi. Ladnie pracuje na niskich i wysokich....No to sprobuje dzisiaj zaplon zmienic jescze raz....Znacie jakis dobry sposob na ustawienie zaplonu zwyklego?? Nie mam zadnych narzedzi to tego(suwmiarki tez:/)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qba3
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 14:19, 13 Kwi 2007    Temat postu:

no to weź ten zapłon ustaw tak żeby ok 1mm przed gmp buyły platyny troche otwarte(minimalnie), lae najlepiej by było żebyś miał sówmiarke i szczeliniomierz wtedy byś ustawił idealni jup se te żeczy bo sie przydają.A z tymi wyskoimi obrotami to może być przepustnica nie szczelna simer od strony magneta może lekko puszcząć no w bingu nieiwem jak jest ale pewnie osobny układ biegu jałowego bo w np 16n1 jest śróbka do podnoszenia przepustnicy ale może być gaźnik aż tak źle wyregulowany. no i może łapać lewe powietrze ale jak ma odpowiednią moć i dobrze pracuje na wysokich obrotach ta raczej nie to ale sprawdź
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIMON
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:25, 13 Kwi 2007    Temat postu:

no dobra sprobuje no ale jak sie bawic tym calym przerywaczem zeby to ustawic????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin