|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wilku16klb
Bywalec
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:03, 07 Sty 2007 Temat postu: mala kapitalka |
|
|
witam rozebralem silnik wstawilem korki na wal na gornej czesci tlok jest taka mala dziurka delikanie powieskszylem ja malutki wiertlem zeby dostawal wieej paliwa kupilem gaznik bing i wczesniej cylinder 60cm i nowe lozyska na wal i na tych lozyska po obu dwuch stronach sa zabudowane nie widac lozysk to trzeba wyciagnac te blaszki czy jak?? i zlozylem caly silnik i po odpaleniu go bez ssania chodzi caly czas na bardzo duzych obrotach jak sie wcisnie ssanie to spada lekoo z obrotow i caly czasc hcdozi na wysokih nie wiem dlacego reulwoalem gaznik i nic to nied aje na iglicy jest ustawione zeby dostawal jak najwiecej paliwa przed rozebranie chodzil bardzo dobrze mial bardzo dobre przyspieszenie i wogole a tera nie wiem co sie dzieje i wogole nie ma sprzegla niby wszystko chodzi a sprzegla nie ma i przez te obroty kolega sie wzczoraj nim wywrocil bo nie dalem sie wychaowac na zakreceie linke od gazu tez wymienilismy nie wiem co sie dzieje prosze o pomoc nier wiem moze jescze raz go rozpolowie i tez nie wiem co z tymi lozyskami czy one musza byc tak z tymi blaszkami po bokach bo w starych normalnie widac lozyska prosze o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:07, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ale te blaszki sa z obu stron ?
jak od strony simeringów to moga zostac.
a jak z obu to sa takie łozyska samosmarujace :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tykiel
Bywalec
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Nie 12:38, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Takie są skutki niezbyt profesjonalnego tuningu... myślę, że jak masz na wysokich obrotach ciągle to może być to spowodowane tym, że masz za bardzo naciągniętą linke od gazu xD A na ssaniu zmniejszają Ci się obroty bo za dużo paliwa dostaje i go lekko dusi!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:08, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Te łożyska mają takie blaszki zabudowane do smarowania.
CO do tego sprzęgła - Wymieniałes moze kosz, albo dokladales podkladki? Częstym problemem jest brak lulu między koszem a dociskiem - niby sprzęgło sie wyciska, ale nie działa. Rozbierz kosz sprzęgłowy i wyciagnij wszystkie podkladni jakie sa na tym wałku. Jesli to nie pomoze to cos z dociskiem
Jaki masz typ gaźnika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
słuchacz
Bywalec
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z daleka
|
Wysłany: Nie 19:44, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
pewnie sprzęgło długo sobie leżało i się zeschło. miałem identyczny problem. rozebrałem, wytarłem do sucha sklejone tarcze i działa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|