Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka pytań odnośnie vmax
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 21:00, 03 Gru 2006    Temat postu:

dokladnie tak ;]...ciagniesz za ta dzwigienke..dzwigienka naciaga linke...linka naciaga taki korek i wtedy wiecej paliwa leci do garnka ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 21:26, 03 Gru 2006    Temat postu:

Nie no aż taki nieczający to ja nie jestem :lol: wiem co to ssanie i o co w tym chodzi ale Skruszo napisał "e tam ja zadnego tuningu nie mam i idzie mi 70 a jak włacze mu ssanie to nawet 75 :PPPP" czyli w trakcie jazdy ssanie? Tak to zrozumiałem....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:29, 03 Gru 2006    Temat postu:

no bo na ssaniu wiecej paliwa dostaje, ale nie zawsze wiecej idzie , czasem mniej bo dostaje na ssaniu za duzo paliwa i go lekko zalewa, podczas jazdy sie n assaniu nie powinno jezdzic. noi oczywiscie troche wiecej pali :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 21:36, 03 Gru 2006    Temat postu:

No fakt. O tym nie wiedziałem. Spróbuje kiedyś tak zrobić.... . Zczyli właściwie zależy czy się będzie w czasie jazdy na ssaniu mulił od wyregulowania gaźnika. Jak się wyreguluje żeby dostawał więcej powietrza to nie powinien się mulić na ssaniu..? Ale z kolei może na zwykłych obrotach źle chodić.... . Sie zrobi :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skruszo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Osin k./Puław

PostWysłany: Pon 18:33, 04 Gru 2006    Temat postu:

a ja mam tak wyrególowane ze bez ssania ładnie chodzi i na ssaniu tez ładnie tylko trzeba umiec właczyc to ssanie nie odrazy do konca tylko tak do połwy a potem mozesz do konca bo jak tak odrazu to go zaleje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matek S51B
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań

PostWysłany: Pon 20:57, 04 Gru 2006    Temat postu:

Słuchajcie, nie mam sił, już do mojego simka, dzisiaj zmieniłem dysze z 75 na 72, iglice dałem na samą góre, no i coś sie rozlegulował bo nie mogłem go odpalić, a gdy już odpaliłem simek cały czas był na bardzo wyskokich obrotach. Regulacje śróbką biegu jałowego nic nie dawały. Słuchajcie i w tym problem, że nie wiem co jest grane, bo gdy ściągłem mój stożkowy filtr powietrza, chodził tak samo, dalej na wysokich obrotach, ale gdy przydkałem palcami dopływ powietrza do silnika no to praca silnika sie unormowała. Więc w tym wypadku co mi radzicie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Pon 21:44, 04 Gru 2006    Temat postu:

napewno nie masz kruca gaznika dokreconego mocno z krućcem cylindra i lapie tam powietrze i stad te obroty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Pon 22:35, 04 Gru 2006    Temat postu:

mi tam idzie mniej wiecej 75km/h przy cylindrze 60ccm z tej auckji na allegro co za 200zł ten cylinder Mausner i przy dyszy głównej zwykłej do 50 cylindra i ma buta i w ogóle ma fajne osiągi a tak w ogóle nie próbowałem jeszcze na ssaniu jechac :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skruszo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Osin k./Puław

PostWysłany: Pon 22:41, 04 Gru 2006    Temat postu:

hehe widze ze mój pomysł zjadzie nowych testerów Tongue out (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:45, 04 Gru 2006    Temat postu:

co bys nie napisał to sie znajda tacy co beda próbowac :wink:
a w ogóle to na ssaniu wcale duzo wiecej nei pójdzie :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skruszo
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Osin k./Puław

PostWysłany: Pon 23:08, 04 Gru 2006    Temat postu:

pojedzie ze 4 5 km wiecej
tylko ze ssanie trzeba właczyc na czwartym biegu a nie od jedynki bo wam zaleje go i zgasnie podczas redukcji
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian1214
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojnicz

PostWysłany: Nie 19:02, 10 Gru 2006    Temat postu:

No ja jak kupilem mojego niedawno to kiedyś wrzucilem ssanie i dokladnie tak jedzie z 5km/h więcej ale i tak musze zebatki zmienić Wide grin Bo najwiecej jechalem z gorki i z wiartem na ssaniu i full gax 65km/h Sad (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krolu3
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 21:11, 10 Gru 2006    Temat postu:

mi ssanie nic nie daje aby jak rano wlacze to za pierwszym razem zapali;p
a jak jade calym gazem i wlacze to mi zgasnie, zwolni lekko i pprzepali paliwo i jedzie dalej tyle samo chodciaz mam ssane wlaczone
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krolu3
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 21:12, 10 Gru 2006    Temat postu:

mi ssanie nic nie daje aby jak rano wlacze to za pierwszym razem zapali;p
a jak jade calym gazem i wlacze to mi zgasnie, zwolni lekko i pprzepali po 2 sekundach paliwo i jedzie dalej tyle samo chodciaz mam ssane wlaczone

post pod postem i to oba takie same .
edit *Paweł*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian1214
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojnicz

PostWysłany: Nie 21:17, 10 Gru 2006    Temat postu:

No to widać niektórym pomaga niektórym nie Happy Mi tak Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin