 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dinek11
Bywalec

Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: staszów
|
Wysłany: Sob 19:59, 24 Mar 2007 Temat postu: co jest po zmianie ? |
|
|
to tak musiałem zmienić cylinder z orginalnego 50 cm na 60cm NIEMIECKI FIRMY MZA za 130 zł i tak motor jest o 2/3 słapszy niż był oczywiscie wiem że musze go dotrzeć ale coś jest nie tak , a i jeszcze niech ktoś napisze ile obrotów musze odkręcić żeby ustawić dysze powietrza i obrotów :cry:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karlik36
Bywalec

Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krzyżowice
|
Wysłany: Sob 20:08, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
skoro chodziżle to po co piszesz na POlskiejjeździe że chodzi super i zbiera sie jak głupi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
słuchacz
Bywalec

Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z daleka
|
Wysłany: Nie 11:15, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
poczekaj, dotrzyj trochę, zobaczysz, że po przejechaniu tych 30 km już powoli silnik nabierze wigoru.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Muszy
Simson Fan

Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Nie 11:25, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
... wyreguluj gaznik bo moze przez to jest słaby...
...odkrec ok 2-3 obrotów ta sróbke...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dinek11
Bywalec

Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: staszów
|
Wysłany: Nie 11:50, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
no chyba macie racje ten gaznik jest chyba zle wyregulowany dziś sie za to wezme
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jackob
Nowicjusz

Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzeg Dolny
|
Wysłany: Nie 23:05, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Kupiłem ten sam cylinder 2 dni temu. Miałem ten sam problem.Wyregulowałem gaźnik i wyczyściłem filtr powietrza oraz przejechałem 130km. Teraz dopiero ma moc.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klemens_14
Bywalec

Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sk-ce
|
Wysłany: Pon 14:27, 26 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tam wolalem dac do duzego szlifu cylinder i teraz ma wiecej mocy moim zdaniem lepiej jest kupic tlok na 3 piercionki i dac do szlifu 50cc mnie wydanej kasy a efekt podobny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Muszy
Simson Fan

Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 14:29, 26 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
...nom racja mozna dac cylinder 50ccm i zrobia ci szlif na tłoka 60ccm :P:P...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|