|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:28, 01 Maj 2013 Temat postu: zaplon s50 do s51 |
|
|
Witam mam pytanko bo mam przerobiony zaplon s50 tam gdzie powinna wychodzic cewka zaplonowa z kablem WN jest wstawiona zwykla z modelu s51
mam problem z ustawieniem tego zaplonu w simku s51 magneto jest z s50 zaplon tez jest naciety z s50 ale z cewka zaplonowa normalna bez kabla WN
Czy ten zaplon da rade ustawic by dobrze chodzil ?
Niepotrzebnie dwa te same tematy, jeden usuwam
Grzesiek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:53, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Normalnie że się da. Jak masz założone koło magnesowe, lecisz kołem aż tłok dojdzie do GMP, patrzysz gdzie jest punkt/kreska na magnecie, następnie przenosisz ten punkt/kreskę na karter i teraz ustawiasz zapłon wg tej krechy punktu. Ustawiasz wyprzedzenie zapłonu i jest gitara, powinien odpalić : )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:23, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
kurde chłopaki już sam nie wiem założyłem zapłon ten z wycięciem s50 i cewke dałem normalna i iskra jest z tej pod bakiem zapłon ustawiłem i przerywacz też i dziwnie sie zachowuje odpalić nie chce iskry nie ma na swiecy jak palcem dotkne fajki w srodku to kopie pradem mocno a na swiecy nie ma ale swieca 100% dobra na kilku fajkach sprawdzalem kondensator wymieniłem cały zapłon wraz z magnetem odtłuściłem patrzyłem czy nie ma przebicia ja juz sam nie wiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:28, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wykręć fajkę i przyłóż przewód do cylindra, ruszaj starterem i sprawdź czy przeskakuje iskra. Na oko ok. 0,6mm powinno być.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:18, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mówisz ze iskra powinna mieć długość 0,6mm miedzy głowicą a kablem jak dotkne to ma miejszą bo juz to sprawdzałem i co moze być przyczyna ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:25, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pogubiłem się. Z tytułu tematu wynika, że do S51 chcesz dać zapłon z S50, a z tego co piszesz można rozumieć że jest dokładnie odwrotnie. Napisz jeszcze raz, o co się rozchodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:29, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No to jeszcze raz
mam simsona S51 4 biegowy silnik i mam w nim zapłon z s50 wraz z magnetem ale cewke zapłonową dałem z s51 zamiast tej co idze z kablem WN pod magnetem (podstawa zapłonu jest z s50 ta nacięta ) chyba rozjaśniłem sytuacje :P
cewka pod bakiem daje słaba iskre jeden kabel idze do masy(15) a drugi(1) do stacyjki pod numerek 2 wiec tak jak pownno być
Co sprawdzałem :
Styki wszytkie wyczściłem
młoteczek lekko papierem przetarłem i wypolerowałem
cewke zapłonową owinołem dla pewnosci taśmą czy nie ma tam gdzieś przebicia
sprawdzałem na kilku swiecach i dalej iskra jest słaba
dodam ze sprawdzałam na drugim zapłonie z kablem wn w cewce pod magnetem i na innym magneci i dalej tak samo sie zachowuje
Ostatnio zmieniony przez maniek 12 dnia Czw 15:42, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:44, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jasne
Spróbuj odłączyć od stacyjki przewód nr 2, oraz sprawdź czy nie dotyka po drodze nigdzie do masy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:03, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jest iskra po całym dniu męczarni zdemontowałem cewke pod magnetem zapłonową umyłem w benzynie ekstrakcyjnej trochę sie odwinęła i ładnie ją z powrotem zawinąłem i na dodatek zaizolowałem taśmą i wystawiłem tylko kawałek drutu do polutowania i iskra jest mocna
chcialem ustawić zapłon ale jak raz ustawilem platynki i chciałem przkrecić zapłon to platynki znów musiałem ustawiac bo zmieniały wartosć chyba musze zainwestowac w nową podstawe iskrownika bo platynki dobrze sie trzymają iskrownika
Ostatnio zmieniony przez maniek 12 dnia Czw 22:06, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|