Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
zaplon s50 do s51

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:28, 01 Maj 2013    Temat postu: zaplon s50 do s51

Witam mam pytanko bo mam przerobiony zaplon s50 tam gdzie powinna wychodzic cewka zaplonowa z kablem WN jest wstawiona zwykla z modelu s51

mam problem z ustawieniem tego zaplonu w simku s51 magneto jest z s50 zaplon tez jest naciety z s50 ale z cewka zaplonowa normalna bez kabla WN

Czy ten zaplon da rade ustawic by dobrze chodzil ?

Niepotrzebnie dwa te same tematy, jeden usuwam Happy
Grzesiek
.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:53, 01 Maj 2013    Temat postu:

Normalnie że się da. Jak masz założone koło magnesowe, lecisz kołem aż tłok dojdzie do GMP, patrzysz gdzie jest punkt/kreska na magnecie, następnie przenosisz ten punkt/kreskę na karter i teraz ustawiasz zapłon wg tej krechy punktu. Ustawiasz wyprzedzenie zapłonu i jest gitara, powinien odpalić : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:23, 01 Maj 2013    Temat postu:

kurde chłopaki już sam nie wiem założyłem zapłon ten z wycięciem s50 i cewke dałem normalna i iskra jest z tej pod bakiem zapłon ustawiłem i przerywacz też i dziwnie sie zachowuje odpalić nie chce iskry nie ma na swiecy jak palcem dotkne fajki w srodku to kopie pradem mocno a na swiecy nie ma ale swieca 100% dobra na kilku fajkach sprawdzalem kondensator wymieniłem cały zapłon wraz z magnetem odtłuściłem patrzyłem czy nie ma przebicia ja juz sam nie wiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:28, 01 Maj 2013    Temat postu:

Wykręć fajkę i przyłóż przewód do cylindra, ruszaj starterem i sprawdź czy przeskakuje iskra. Na oko ok. 0,6mm powinno być.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:18, 01 Maj 2013    Temat postu:

mówisz ze iskra powinna mieć długość 0,6mm miedzy głowicą a kablem jak dotkne to ma miejszą bo juz to sprawdzałem i co moze być przyczyna ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:25, 02 Maj 2013    Temat postu:

Pogubiłem się. Z tytułu tematu wynika, że do S51 chcesz dać zapłon z S50, a z tego co piszesz można rozumieć że jest dokładnie odwrotnie. Napisz jeszcze raz, o co się rozchodzi Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:29, 02 Maj 2013    Temat postu:

No to jeszcze raz Wide grin
mam simsona S51 4 biegowy silnik i mam w nim zapłon z s50 wraz z magnetem ale cewke zapłonową dałem z s51 zamiast tej co idze z kablem WN pod magnetem (podstawa zapłonu jest z s50 ta nacięta ) chyba rozjaśniłem sytuacje :P

cewka pod bakiem daje słaba iskre jeden kabel idze do masy(15) a drugi(1) do stacyjki pod numerek 2 wiec tak jak pownno być
Co sprawdzałem :
Styki wszytkie wyczściłem
młoteczek lekko papierem przetarłem i wypolerowałem
cewke zapłonową owinołem dla pewnosci taśmą czy nie ma tam gdzieś przebicia
sprawdzałem na kilku swiecach i dalej iskra jest słaba


dodam ze sprawdzałam na drugim zapłonie z kablem wn w cewce pod magnetem i na innym magneci i dalej tak samo sie zachowuje Sad (1)


Ostatnio zmieniony przez maniek 12 dnia Czw 15:42, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:44, 02 Maj 2013    Temat postu:

Jasne Happy
Spróbuj odłączyć od stacyjki przewód nr 2, oraz sprawdź czy nie dotyka po drodze nigdzie do masy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:03, 02 Maj 2013    Temat postu:

jest iskra po całym dniu męczarni zdemontowałem cewke pod magnetem zapłonową umyłem w benzynie ekstrakcyjnej trochę sie odwinęła i ładnie ją z powrotem zawinąłem i na dodatek zaizolowałem taśmą i wystawiłem tylko kawałek drutu do polutowania i iskra jest mocna

chcialem ustawić zapłon ale jak raz ustawilem platynki i chciałem przkrecić zapłon to platynki znów musiałem ustawiac bo zmieniały wartosć chyba musze zainwestowac w nową podstawe iskrownika bo platynki dobrze sie trzymają iskrownika


Ostatnio zmieniony przez maniek 12 dnia Czw 22:06, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin