 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ravsr50
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Sob 19:44, 01 Mar 2008 Temat postu: Vape - co to jest? |
|
|
Witam.. Dowiedziałem się o jakimś zapłonie tuningowym o nazwie VAPE.... Czy można przectawić co to jest..... jak to działa... na jakiej zasadzie.... za ile.... jak długo to działa czy to jest opłacalne.. czy dużo roboty z tym jest.. itd.. i jak to można znaleść lub zrobić?? Pozdro
TAG-SYZ ELEK-BATE
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:51, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
zrobic sie nie da ,"JACK" go ma,to daje troche do silnikow tuningowych a cena 500zł komplet
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES

Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ravsr50
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Sob 22:01, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
To wogule się to opłaca?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 0:09, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
NIE!! do zwyklej jazdy STANOWCZO SIE NIE OPLACA!!
jesli bys jezdzil w wyscigach czy cos to tak ale po normalych drogach naprawde nie warto
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ravsr50
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Nie 11:18, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ale dlaczego?? Coś to robi?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 13:35, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
moze ten zaplon jest troche lepszy/nowoczesniejszy ale za taka kase naprawde nie warto.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ravsr50
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Nie 14:16, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ahaa .. a są jakieś podobne tuningi tego typu?? tylko tanie bym prosił
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ziomu$s
Bywalec

Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Częstochowy
|
Wysłany: Nie 14:42, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
To co tanie nie bedzie dobre... Zapłon zostaw w spokoju niech bedzie jak jest!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ravsr50
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Nie 14:48, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ale zawsze..... no wiecie.. tuning;]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:31, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze jest większej mocy... po drugie bezstykowy, po trzecie zakres obrotów nawet do 16 000 (przerywacz do 10 000 max chyba - dalej się gubi), po 4 magneto jest lżejsze. Tyle co wiem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 23:24, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
najlepszy tuning to zaplon bateryjny bo nie ma oporow od cewek (a gdy pracuja to sa naprawde duze opory)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ravsr50
Bywalec

Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Pon 15:56, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No ale akum trzeba ładować dziennie..;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 23:23, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Salletra dziala na podobnej zasadzie tylko tam jest ladowanie ale odbywa sie to kosztem swiatel - nie ma ich wogole
Salletra ma Max obroty podobnie jak vape albo jeszcze wyzej.
Magneto w nowszych wersjach jest w ksztalcie walca , a cewki sa oblewane plastikiem ktory , ma chronic przed czynnikami zewnetrznymi typu zawilgocenie i woda .
Zaplon dobry do wielokanalowca ktory kreci juz wyzsze partie obrotow-Oryginalne magneta i polskie najczesciej slabo to znosza ( pekanie ich przy krzywce ). Chociaz i to nie jest regula.
Wada zaplonow - nie znam , ale podzespoly sa bardzo drogie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|