Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Szybsze mruganie kierunków na zapalonym silniku.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur644
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:44, 30 Lip 2009    Temat postu: Szybsze mruganie kierunków na zapalonym silniku.

Hej! Ostatnio udało mi się podłączyć u siebie kierunki i sygnał. Instalacja była w nie najlepszym stanie. Teraz wszystko już działa, ale nie wiem czy to normalne że na zapalonym silniku chodzą dużo szybciej- nawet sygnał inaczej trąbi. Z urządzenia za stacyjką (chyba to ten tyrystor) oprócz czerwonego i zielonego wychodzą mi dwa szaro czarne- identyczne kabelki. Czy może mieć to jakiś związek jeżeli one byłyby na odwrót dane. Z góry dzięki za pomoc!

TAG-SYZ ELEK-KIER
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello1993
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: wieś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:55, 31 Lip 2009    Temat postu:

To podłącz według schematu wszystko i będzie dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur644
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:34, 31 Lip 2009    Temat postu:

A mylisz , że jak jest. Zadałem pytanie na forum- po to one jest. Jak masz głupio odpowiadać to nie pisz wcale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
badyllek1993
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polska, Dol., Twardogóra

PostWysłany: Pią 15:57, 31 Lip 2009    Temat postu:

Zmierz napięcie na żarówce kierunkowskazu ( może być na stykach akumulatora) na włączonym i wyłączonym silniku. Jaki masz przerywacz kierunkowskazów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pią 17:15, 31 Lip 2009    Temat postu:

Nie, to nie ma różnicy jak te szaro-czarne podłączysz. Sprawdź napięcie tak jak pisze badylek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur644
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:11, 31 Lip 2009    Temat postu:

Nie mierzyłem napięcia na żarówkach (bo dopiero teraz przeczytałem wasze porady), ale zmierzyłem sobie ładowanie z cewki na punkcie 59a, przed bezpiecznikiem- miało od 9,36 do 11,67 oraz napięcie które wychodzi z tyrystora na punkt 30(górny drugiego bezpiecznika) i miało ono od 6,26 do 7,91v. Akumulator miał 12,29V. Co myślicie - chyba mieści się w normach. Podobno jeżeli przerywacz dostał kiedyś popalić to może się tak zachowywać- czy to prawda?? Dodam jeszcze,że simson 12v, a przerywacz pod bakiem(taka mała tuba).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:38, 31 Lip 2009    Temat postu:

Przerywacz bimetaliczny zawsze bedzie mrugal szybciej, nawet po dodaniu gazu. Skoro masz 12V to polecam elektroniczny, nawet z malucha el.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tita98
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubanie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:05, 04 Sie 2009    Temat postu:

myślę że sprawa jest prosta.jeśli jeszcze masz oryginalny układ ELBA w którym jest regulator prądu ładowania wraz z przerywaczem kierunków to mógł on nawalić.Objaw który jest opisany wskazuje na to że na instalacji masz zbyt wysokie napięcie,dlatego przerywacz nie nadąży przerywać.jestem elektrykiem,i jeśli w tym przypadku nie miałbym racji to głupot bym ci nie pisał.Też mam ten problem,ale mam taż fajny pomysł.Jak się uda to na pewno jeszcze w tym temacie go opiszę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur644
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:31, 04 Sie 2009    Temat postu:

No to czekam, tylko ja nie mam elby. Napisz mi jeszcze jeśli możesz, co myślisz o tych napięciach, które mi powychodziły w pomiarach. Czy są w normach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin