 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
escort6
Nowicjusz

Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:15, 30 Sty 2008 Temat postu: szukam schematów elby i modułu zapłonowego |
|
|
Mam prośbę :szukam schematów elby i modułu zapłonowego
do instalacji 12V
TAG-SYZ ELEK-LADO ELEK-ELEK
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StreetMaster
Zasłużony motórzysta

Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 4816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:18, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
dział download
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
escort6
Nowicjusz

Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:47, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Adam Simson s51 Sf napisał: | dział download |
Wszystko się zgadza tylko podany link nie chodzi
a ja miałem na myśli schematy ideowe w/w podzespołów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Śro 19:33, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Poszukałbys może w google???A jak nie znajdziesz to daj znać...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:14, 31 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Modul zaplonowy
Elby nie moge znalezc. Moze z czasem znajde.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAŁY
Nowicjusz

Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GORZKOWICE
|
Wysłany: Czw 2:14, 31 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
a tu masz schemat elby 12V [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
escort6
Nowicjusz

Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:46, 07 Lut 2008 Temat postu: schematy |
|
|
OK.Wielkie dzięki teraz już wiem jak to działa.
Zastanawia mnie tylko stopień pogmatwania całej elektryki
czy nie prościej byłoby gdyby przewinąć obie cewki w magnecie
tak żeby wspólnie dawały maxymalny możliwy prąd o napięciu
np 17V to wszystko wyprostować i podłączyć pod trochę zmodyfikowany
/bardziej wytrzymały/ regullator napięcia i wtedy mielibyśmy
prostą jednolitą instalację elektryczną tak jak w wielu pojazdach.
Proszę o opinie na ten temat.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:47, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jak chcesz przewinąć obie cewki? chodzi ci o zwiększenie uzwojenia na jednej cewce zamiast dwóch cewek o mniejszym uzwojeniu?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
escort6
Nowicjusz

Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:20, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Oczywiście mam na myśli przewinięcie ubu cewek stosując
drut nawojowy o dwa razy więkrzym przekroju ilość zwojów
zmniejszyć o połowę i obie cewki odpowiednio połączyć w szereg
otrzymaamy w ten sposób właściwe napięcie i dwa razy więkrzy
prąd wystarczający do zasilenia wszystkoch odbiorników.
Podejrzewam, że dodatkowo mależało by złożyć nową elbę
z odpowiednio więkrzym tyrystorem.
Uzyskalibyśmy w ten sposób jednolite źródło zasilania z buforowo
włączonym akumulatorem tak jak powinno być w porządnym pojeździe.
Proszę o sugestje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty

Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:20, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Pisales ze trzeba by dac inna elbe, nietrzeba ponieważ 2 posty wyżej Antonio dał link do regulatora napięcia wl;asnie do ladowania z 2lub3 cewek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
escort6
Nowicjusz

Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:19, 09 Lut 2008 Temat postu: schematy |
|
|
OK.Widziałem tylko wydaje mi się że jest on że tak powiem
za mało wydolny, a mnie chodzi o to żeby podczas pracy
silnika prądnica zasilała wszystkie odbiornika i doładowywała
akumulator i chociaż moc strat 2N3055 jest ok 105W przy
maxymalnym prądzie 5A to w praktyce nie zawsze tak
musi być no i te trzy mostki prostownicze też nie wydają
mi się najleprzym rozwiązaniem.Niedługo po otrzymaniu
części powalczę z innym rozwiązaniem regulatora i układu zapłonowego
i wtedy opiszę co mi wyszło
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|