Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

słabe światło z przodu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Gość





PostWysłany: Pon 14:54, 31 Gru 2007    Temat postu: słabe światło z przodu

tak jak w temacie swiatlo z przodu slabo swieci na dlugich i na krotkich instalacja jest 6v zarowka tez 6v jakies rady ? mam 2 swiatla z tyly zrobione moze temu?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Pon 15:15, 31 Gru 2007    Temat postu:

weż podepnij zarówke prosto pod cewke jak dalej bedzie słabo swiecić to cewka ci padła
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Gość





PostWysłany: Pon 15:30, 31 Gru 2007    Temat postu:

jak by cewka siadla to by tylnie 2 swiatla nie swiecily tak mocno jak swieca
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Pon 17:13, 31 Gru 2007    Temat postu:

Nie wiem jaki masz typ simsona jak s51 to swiatło tył nic nie ma do przodu w instalacji 6v,pozatym nie mozesz miec zbyt mocnej żarowki na tyle (zalecane 5w)ponieważ ładowanie bedziesz miał słabsze,jezeli masz sr50 wówczas istotnie swiatło przod i tył jest z 1 cewki wówczas zarówka przod 25wat a tył 5wat.czesc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Gość





PostWysłany: Pon 21:13, 31 Gru 2007    Temat postu:

jaki 5W ? tam ma byc 35W na przod s51 simson niewiem pokombinuje cos moze sie uda chyba ze macie jeszcze jakies pomysly?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Wto 0:54, 01 Sty 2008    Temat postu:

pisales ze jakby cewka siadła to tył by nie swiecił tak mocno wiec ci odpisałem,tył nic nie ma do przodu w 6v s51 tył jest z innej cewki,chyba ze w sr506v tam przod i tył jest z 1 cewki swietlnej,wówczas stosuje sie na tył zarówke 5w a na p[rzod 25w.W s51 6v zarówka przod to 25wat.Cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Wto 0:57, 01 Sty 2008    Temat postu:

W 6v instalacji nie bez znaczenia jest stosowanie zarówki o mocy 5w na tylnym swietle,dlaczego?ładowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Gość





PostWysłany: Wto 1:23, 01 Sty 2008    Temat postu:

przeciez mam schemat ze przednia 3 watt a tylnia 15wat albo cos kolo
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Wto 1:39, 01 Sty 2008    Temat postu:

soviet, 3W z przodu to jest postojówka, chociaż powinno być 2W lub 4W.

Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 dnia Wto 1:40, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Gość





PostWysłany: Wto 2:12, 01 Sty 2008    Temat postu:

poprawiam mialo byc 35 Watt zapomnialem 5 dopisac
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łaziska City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 4:36, 01 Sty 2008    Temat postu:

niechce zakladac nowego tematu to napisze tu bo mam podobny problem.
Z tylu w lampie musze miec zarowke 6v21w min. zeby sie nie spalila.gdy kopie w starter przy wylaczonym kluczyku zarowka sie juz zaczyna swiecic. teraz mam z tylu zarowke 12vi swieci tak samo jak ta 6v. a z przodu znowu mam tak ze swieci dos dobrze na wysokich obrotach lecz na wolnych ledwo co widac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Wto 4:40, 01 Sty 2008    Temat postu:

Lycha, na to że na wolnych słabo świeci to nic nie poradzisz. Ten typ tak ma. No chyba że bedziesz przerabiać na swiatło z akumulatora, ale do tego trzeba cewki przewijać i kombinować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łaziska City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 4:42, 01 Sty 2008    Temat postu:

a z tylu sie swieci caly czas tak samo bez roznicy czy wolne obroty czy duze

Ostatnio zmieniony przez lycha_15 dnia Wto 4:43, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Gość





PostWysłany: Wto 4:43, 01 Sty 2008    Temat postu:

tak mysle czy by jednak tego nie pokombinowac albo czy jak dam 20 Watt zarowke z przadu sie nie spali ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Wto 4:46, 01 Sty 2008    Temat postu:

Przy dłuższej jeździ na maks. obrotach może sie spalić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin