|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ggabrys98
Nowicjusz
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:28, 28 Mar 2013 Temat postu: simson i kondensator |
|
|
Siemanko mam na ramie napisane ze mam simsona s51 1983 r. 260. jest to enduro ponieważ ma tłumik do góry. Więc mam problem z nim i chciałem wymienić kondensator. Ściągnąłem magneto a tu lipa jest to [link widoczny dla zalogowanych] co to jest gdzie może być kondensator w tym simsonie jak nie tu ?? POMOCY!!
Ostatnio zmieniony przez ggabrys98 dnia Czw 12:24, 28 Mar 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:39, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Po 1 zły dział i przenoszę.
Po 2 nie wstawiłeś foty tylko ścieżkę z kompa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:24, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
To jest zapłon electronic i on nie posiada kondensatora tylko cewkę wysokiego napięcia i moduł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ggabrys98
Nowicjusz
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:07, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A czy ta instalacja ma 12v czy 6 ?? Z cewki wylatuje 11-15v miernikiem sprawdzałem i strasznie skacze
Ostatnio zmieniony przez ggabrys98 dnia Czw 18:23, 28 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plastus
Bywalec
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kozłów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:52, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
to jest zapłon elektroniczny zapewne 12 v nieposiada on kondensatora oraz platynek w statorze tylko 2 cewki zasilające żarówki itp oraz cewke zapłonową kturej napiencie wynosi coś około 400 v i imlulsator to czerwone a czemu chciałeś wymienić kondensator ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:31, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego pomiaru nic nie wynika. Może to być zarówno 6 jak i 12V. To że skacze, to normalne bo miernik zbiera zakłócenia z przewodu wysokiego napięcia i fajki.
Sprawdź jakie masz żarówki w lampach, na jakie napięcie masz akumulator.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ggabrys98
Nowicjusz
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 4:44, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
akumulator 12v i żarówki 12v a chciałem wymienić kondensator z powodu szarpania. Gdy odpala to wszystko dobrze lecz po 20min jazdy jest tragedia na małych obrotach gaśnie a na większych ostaje spida nie na koło rwie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:59, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Spróbuj na innej świecy.
Traci moc po nagrzaniu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ggabrys98
Nowicjusz
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:11, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem świece i to samo po rozgrzaniu skaczą obroty i działa tylko na dużych obrotach a na małych gaśnie i trzeba dać gazu ale odrazu rwie na koło. Nie idzie jechać jeszcze zastanawiam się czy czasem to nie wina modułu lub cewki ?? I jeszcze padł mi akumulator niewiem czy przed tym czy po ale on nie ma nic wspólnego z tym problemem??
SUPER Zmieniłem cewle butelkową taką od warburga i dziala. Ale nie wiem jaka tamta była 6 czy 12 v a co by się działo jak by tamta miała 6v a dalem 12v??
Ostatnio zmieniony przez ggabrys98 dnia Nie 17:47, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:36, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nie, akumulator nie ma nic do tego.
Mogło to być spowodowane cewką butelkową która miała przebicie po nagrzaniu.
Jakby tamta była 6V a teraz dałeś 12V to według mnie nic się nie dzieje, może tak zostać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|