Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z iskrą

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kukum
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:57, 04 Maj 2013    Temat postu: Problem z iskrą

Witam kupilem dzisiaj modul, po zalozeniu iskra piekna zapalil dobrze sie nie wkrecil i zgasl.Iteraz jak złapie to rzuci ze dwie iskry a potem nic i znowu tak w kolo macieju. sciagmolem kabelek ze styku 15 i tam prad jest podawany non stop nawet przy malutenkim kopnieciu. Sprawdzalem czy cewka nie padła ale nie bo sprawdzalem inna. I moje pytanie brzmi: czy jak przeczyszcze mase z cewki (ze styku 1 do miejsca masowania bod bakiem) to moge rozwiazac problem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:26, 05 Maj 2013    Temat postu:

Szybciej by ci wyszło przeczyszczenie tej masy i sprawdzenie czy przyniosło efekt niż pisanie tutaj i czekanie na odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kukum
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:00, 05 Maj 2013    Temat postu:

Chcialem sie upwnic czy to moze byc tez przyczyna Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:36, 05 Maj 2013    Temat postu:

Dobry styk do masy to podstawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kukum
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:50, 08 Maj 2013    Temat postu:

dalej ten sam problem dodam ze przy mocniejszym szapnieciu startera to lubi sie pokazac iskra ale nie zawsz a przy szybkim kopaniu iskra sie wogule nie pokazuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:33, 08 Maj 2013    Temat postu:

Zmierz jaki opór ma impulsator.
Między styk 14 modułu a przewód z cewki włóż diodę prostowniczą 1000V 3A - katodą do styku 14, anodą do przewodu z cewki.
Miałem podobnie.


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Śro 12:33, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kukum
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:35, 08 Maj 2013    Temat postu:

ok postaram sie to zrobic jak najszybciej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kukum
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:36, 10 Maj 2013    Temat postu:

Panie Pustack głupia sprawa bo zrobiłem tak jak wyżej i Simson odpalił i przejechałem jakieś 5km simson zgasł i zapaliłem go wkręcił się normalnie na obroty ale tu zaczyna sie problem simson zaczol jechac do tyl pierw mi sie zrobil banan na ustach no ale pozniej pomyslalem ze cos jest nie tak gdy go sprowadzilem teraz tylko zlapie ale go dusi co to moze byc bo ja zgłupiałem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:28, 10 Maj 2013    Temat postu:

Skoro zaczął jechać do tyłu, to musiał złapać obroty w drugą stronę czyli zapłon masz źle ustawiony. Za późno lub za wcześnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kukum
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:05, 11 Maj 2013    Temat postu:

A jak zlikwidowac te lewe obroty bo sie bawie zaplonem i dalej jest tak samo ,A i to normalne ze jak zlapie w palce diode to ona jest cieplawa??

Ostatnio zmieniony przez kukum dnia Sob 8:39, 11 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:49, 11 Maj 2013    Temat postu:

To nie baw się zapłonem, tylko ustaw tak jak ma być. Odpowiednie wyprzedzenie itp.
Może być ciepła - to normalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kukum
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świebodzin kolo Dąbrowy Tarnowskiej małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:01, 12 Maj 2013    Temat postu:

zaprowadzilem go do znawcy wszelkich motorkow i powiedzial mi po dlugich badaniach ze na wale przesunela sie przeciw waga i caly wal najlepiej wymienic

Ostatnio zmieniony przez kukum dnia Nie 17:02, 12 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:43, 12 Maj 2013    Temat postu:

kukum napisał:
zaprowadzilem go do znawcy wszelkich motorkow i powiedzial mi po dlugich badaniach ze na wale przesunela sie przeciw waga i caly wal najlepiej wymienic

Trochę na tym świecie żyję, ale ani nie spotkałem się z takim przypadkiem, ani nie słyszałem o czymś takim. Poza tym jak by to miało wyglądać? urwał się jeden z czopów łożyskowania? bo w przeciwnym razie czop korbowodu je blokuje względem siebie.
Wyobrażam sobie tego "fachowca"
- odesłał Cię z kwitkiem jak chłopca - no comment.

- Przypadkiem sam nie rozbijałeś go by wymienić korbowód?
z resztą iskra być powinna najwyżej w innym położeniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin