Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem elektryka
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidek199710
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:27, 18 Cze 2012    Temat postu: Problem elektryka

Witam , w moim simku s51 mialem zalozony regulator napiecia z wierzy albo z czegos , nie byl to oryginalny regulator. mial srobe regulacyjna napiecia , pewnego dnia wysadzilo rezystor na nim i nie ma ladowania . Dalem bez regulatora popalilo wszystkie zarowki, ale mniejsza , po wymianie jak wlaczam kierunek to miga tylnia lampa ... Jak przekrecam stacyjke na postojowe to migaja kierunki , slabym swiatlem i szybko bardzo i jest klakson , na wloczonych swiatlach nie ma klaksonu ani kierunkow , tylko miga lampa . Jak dodam gazu to wszystko jasnieje nawet lampa tyl . nie wiem co mam robic klasc nowa elektryke czy co ?? mostek gretsa jest raczej w porzadki (prostownik) co mam zrobic???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:48, 18 Cze 2012    Temat postu:

Masz namieszane w elektryce i to ładnie.
Jeśli jesteś obeznany w elektryce to schemat w łapę i jedziesz po kolei wszystko sprawdzasz ze schematem, aż wszystko będzie ok lub możesz zdecydować się na nową elektrykę.
Jeśli nie masz pojęcia o kablach to lepiej daj to komuś kto się zna.
Chyba że masz w sobie dużo samozaparcia to też sobie poradzisz;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidek199710
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:25, 19 Cze 2012    Temat postu:

Wiecie wszystko bylo ok dopuki sie regulator nie spalil. TReraz odlaczylem aku i jest zle . Jak odlacze kabel od zasilania tyl to dzialaja kierunki , ale miga podswietlenie licznika . Jak odlacze od elby tej na kable co napiecie przenosi kabel od zasilania i idacy do przerywacza kierunkow to swiatla nie migaja ale nie mam kierunbkow. Nie ma schematu na moj model bo to jest jakas samoróbka . Moze ktos mi zaproponuje schemat na elektronika 12 V mam elbe nie ta co regulkuje niapiecie i ma przerywacz tylko to co napiecie przenosi . przerywacz kierunkow . modul zaplonowy i tyle jakis schemat na to po polsku najlepiej. Sam juz nie wiem co mam myslec na ten temat , troche sie znam na elektryce , nawet wiecej niz troche , szukalem schematu pod moj motur ale nie znalazlem . Nie mam obbrotomierza od razu mowie , wszystko bylo ok dopoki nie wyjelem aku i regulator padl. Kurcze nie wiem siedze nad tym juz sporo czasu ... A nic nie mam , wszystko mnie juz denerwuje .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:05, 20 Cze 2012    Temat postu:

Raczej nie wydaje mi się żeby od spalonego regulatora same poprzepinały ci się przewody.
Najpierw powiedz co chcesz naprawić, po kolei. Światła, ładowanie, czy kierunki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidek199710
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:03, 25 Cze 2012    Temat postu:

chce zeby byly swiatla i kierunki , akumulatora nie musze miec , 4 raz wymieniam wszystkie zarówki , mam napiecie 22 V ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:58, 25 Cze 2012    Temat postu:

Jaki masz zapłon : mechaniczny czy elektroniczny ?
Napięcie instalacji 12 czy 6V?
Obrotomierz masz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidek199710
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:14, 25 Cze 2012    Temat postu:

zaplon elektronik 12 V simson s51/1 . mam zwykly przerywacz kierunkow modul zaplonowy i takie cos co ma wsowek kilka po obu stronach . i tylko to . moge zdjecia porobic jak chcecie ... ?? nie mam obrotomierza ...

Ostatnio zmieniony przez dawidek199710 dnia Pon 18:57, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:41, 25 Cze 2012    Temat postu:

To będziemy się opierać o ten schemat: http://www.akf-shop.de/moser/s51-1c1.pdf

Lepiej zrób dokładne zdjęcia schowka z obu stron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidek199710
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:01, 27 Cze 2012    Temat postu:

Po pierwsze nie ogarniam tego schematu , po drugie tam jest elba ktorej nie mam ta na 4 wsówki . nie rozumiem tego schematu moze jasniej co tak jest i co to jest ???

http://zapodaj.net/6668c478cd6f1.jpg.html

to moj regulator napiecia ktory mialem , widac tam opornik ktory probowalem wymienic po wymianie dalej nie daje napiecia bo poprzedni wysadziło/ był to 2200 uf 35 V
wlozylem teraz 35 V 3300 uf na ktorym tez nie dziala

http://zapodaj.net/1309e6c773a16.jpg.html

http://zapodaj.net/f370522c0688b.jpg.html

to zdjecie z prawej strony to prostownik , przerywacz kierunkow modul zaplonowy oraz to elba na kable . To dziwne bo jak ciagne kabel od razu z prostownika to gdy podlacze go pod zarówke to ona miga ... swaitlo tyl swieci mocno bardzo razem ze stopem przod swiatlo slabo , a swiecilo bardzo mocno kierunki nie dzialaja wg bo nie maja napiecia prawie , a klakson ma 4 V tylko ... to wszystko po wyjeciu aku i odlaczenie regulatora , puszczone kable na krotko bez regulatora , napiecie wynosi 30 V ...


Ostatnio zmieniony przez dawidek199710 dnia Śro 16:21, 27 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:42, 27 Cze 2012    Temat postu:

Masz tak nasrane w elektryce że żaden schemat nie będzie pasował więc nie dziw się że są na schematach rzeczy których nie masz.

Z prawej strony widzę mostek, listwę połączeniową, moduł, i przerywacz.

Pisałeś o regulatorze który naprawiałeś. Wymieniałeś opornik czy kondensator ? Bo piszesz opornik a parametry podajesz dla kondensatora :O

Pisz bardziej składnie bo na drugi raz nie odpiszę :!

Po kolei:
Skoro masz elektronika to z iskrownika wychodzi 5 przewodów.
Pewnie ich kolory nie będą oryginalne więc musisz popatrzeć tam, skąd wychodzi jaki kabel i dokładnie opisać. Np - cewka zapłonowa - kabel czerwony itd.
Wszystkich przewodów powinno być 5.

Ładowanie zostawimy na koniec. Napisz najpierw o tych kablach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidek199710
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:14, 27 Cze 2012    Temat postu:

To tak mialem regulator napiecia , moze i te parametry sa dla kondensatora , ale koles w sklepie nazwal to opornik wiec , masz tam zdjecie wiec wiesz o do chodiz , pomozcie mi bo wkurza mnie to migajace swiatło ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kobra32732
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:04, 27 Cze 2012    Temat postu:

to co widzę to SAJGON jak można tak spaprać instalacje
miałem podobny sajgon .
zacznij od usunięcia taśm lepców i nieorginalnych kabli
potem schemat w ręke ido dzieła
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:51, 28 Cze 2012    Temat postu:

dawidek199710 napisał:
To tak mialem regulator napiecia , moze i te parametry sa dla kondensatora , ale koles w sklepie nazwal to opornik wiec , masz tam zdjecie wiec wiesz o do chodiz , pomozcie mi bo wkurza mnie to migajace swiatło ...


Jak nie będziesz robił tego o co cie prosiłem ( podać kolory kabli i skąd wychodzą ) to skąd ja mam wiedzieć dlaczego ci światło mruga ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidek199710
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:36, 08 Lip 2012    Temat postu:

sory chlopaki ze mnie nie bylo dlugi , ale bylem w szwecji . Mam duzo duzo przewodów nakupuje wsówek schemat juz mam , tylko jest jeden problem nie mam tej oryginalnej elby co prosruje , reguluje napiecie i przerywa kierynki. nie mam tego wcale , kupywac ja czy zrobic ladowanie na krotko , kierunki osobno ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidek199710
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węgorzyno , Zach-Pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:32, 08 Lip 2012    Temat postu:

stacyjke ogarne , ale nie mam tego ewr i elba ;

Ostatnio zmieniony przez dawidek199710 dnia Nie 23:33, 08 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin