Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Magneto na dziko ale porządnie 4 kable podłączenie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:05, 07 Kwi 2013    Temat postu:

TERY - Jeśli cały motor jest metalowy, to czemu nie wykorzystać tego metalu jako punktu elektrycznego wspólnego dla wszystkich odbiorników i urządzeń jak np. żarówki, aku, moduł zpałonowu, ELBA, EWR i inne ? Owszem że do każdego odbiornika można by było ciągnąć przewód masowy, tylko pytanie po co ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GANDALF
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:29, 10 Kwi 2013    Temat postu:

przepraaszam że nie odpisywałem ale byłem za granicą.
wracając do mojego magneta okazuje się ze głowną żarówkę w przedniej lampie i z tyłu też mam na 6v czyli instalacja musi byc też 6v . widzicie byłem pewien ze 12 na wet nie sprawdziłem heh no ale np ta żaróweczka w liczniku jest na 12 i ta w swietle stopu z tyłu ta mniejsza tez na 12 wiec nie rozumiem. nie tu jest problem otóż tak kożystając z waszych rad sprawdziłem wszystko podłączyłem jak kazaliscie i kabel który wychodzi z magneta nawet na najwyzszych obrotach daje mi kuntas góra 3 v a jak ja naładuje tym aku 6v nie rozumiem tego swiatła połdłączyłem działa fajne ale ładowania nie zrobiłem bo mi wychodzi zamiast 7 lub8 v to jakieś 3v
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:34, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Miernik wskazywał dobrze czy pojawiały się różne skaczące pomiary ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GANDALF
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 6:35, 11 Kwi 2013    Temat postu:

no własnie pomiary skakały ale bez dodawania gazu było 1,8 na max obrotów 3 , za mało sprawdziłem wszystkie inne wyjscia z magneta te na lampe z tyłu i z przodu i to samo napiecie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:41, 11 Kwi 2013    Temat postu:

Więc te pomiary są mało wiarygodne, bo miernik zbiera masę zakłóceń jakie powoduje układ zapłonowy ( chodzi o wysokie napięcie ). Można temu zaradzić stosując fajkę z rezystorem, lub ekranowany przewód wysokiego napięcia np. taki z samochodu i wtedy zrobić pomiary.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GANDALF
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:17, 12 Kwi 2013    Temat postu:

możliwe ale mógłbyś sprawdzić jakie napiecie jest u ciebie na wyjsciu pod akumulator i czy masz 12 czy 6
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:36, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Pomiar napięcie na zaciskach idących do akumulatora nie wiele daje gdyż rozbieżności mogą być naprawdę duże.
Spróbuj jakoś zrobić to ekranowanie, żeby nie było zakłóceń( możesz też spróbować przedłużyć przewody pomiarowe miernika ) i zmierz jakie jest napięcie na podłączonym akumulatorze. Akumulator masz na ile wolt?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin