Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ładowanie do zapłonu bateryjnego
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiul111
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 20:20, 03 Paź 2008    Temat postu: Ładowanie do zapłonu bateryjnego

hejka szukalem ale nic takiego nie znalazlem
chodzi mi o to ze chcialbym usunac cewke zaplonowa a zamiast niej druga swietlna 42W na drugi reflektor wiec pytanie takie jak ze stacyjki zpod akusia wyprowadze kabel i podlacze go tak samo jak ten co cewki zaplonowej tej z pod magneta do cewki butelkowej przez platynki i kondensator to bedzie oki czy cos trzeba przerobic??? bo potrzebuje dorzo swiatla z przodu gdyz czesto jezdze wieczorem przez las

TAG-SYZ ELEK-BATE


Ostatnio zmieniony przez misiul111 dnia Pią 20:48, 03 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:33, 03 Paź 2008    Temat postu:

Zaplon bateryjny podlacza sie zupelnie inaczej. Usuwasz cewke zaplonowa oraz jej przewod, reszte zostawiasz nietknieta. Dalej podpinasz przewod od iskrownika(orginalnie brazowo-bialy) do wtyku nr 15 w cewce butelkowej. Do zacisku nr 1 cewki butelkowej podlaczasz plus z akumlatora (oczywiscie po stacyjce, np od wtyku 15/51). Jesli puscisz bezposrednio to bedzie Ci siadal akumlator a silnika nie zgasisz z kluczyka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiul111
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 10:36, 04 Paź 2008    Temat postu:

aha jezeli dobrze kumam to wsio zostawiam jak jest usowam cewke z pod magneta a tam gdzie masa do cewki butelkowej to tam akumulator ze stacyjki???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Sob 22:24, 04 Paź 2008    Temat postu:

nie. tam gdzie masa (styk nr 15) na cewce, to idzie masa, a pod drugi styk (nr 1) (pod ktory oryginalnie podchodzi prad z cewki) podlaczasz + z akumulatora
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiul111
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 22:31, 04 Paź 2008    Temat postu:

no i tak zrobilem dziala elegancko odpala na dotyk ale pojawil sie problem jak wlanczam kierunki to silnik przerywa nie gasnie ale przerywa i to dosc mocno wiec co go boli mysle ze przerywacz lub kondnesator? przerywacz lekko iskrzy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:14, 05 Paź 2008    Temat postu:

Slaby akumulator Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiul111
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 11:42, 05 Paź 2008    Temat postu:

aku na mierniku pokazuje 6.48V i 12 A a aku mam 6V i 11Ah a cewka butelkowa 6V
A podlaczenie kondensatora pozostaje dalej bez zmian? czyli do masy i przerywacza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:24, 05 Paź 2008    Temat postu:

Sprawdz jak wyglada napiecie w czasie pracy silnika oraz jak w czasie pracy i kierunkowskazow.

Podlaczenie kondensatora pozostaje bez zmian.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiul111
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 14:06, 05 Paź 2008    Temat postu:

podczas pracy kirunkow bez silnika napiecie spada o 0.2 V tj. do 6,20V a podczas pracy silnika to kiszka bo zadnego napiecia nie moge zmierzyc miernik wariuje nawet napiecia oswietlenia kiedys moglem a teraz nie i to jakis miesiac juz tak jest
zamienilem cewke butelkowa od rometa z silnikiem jawki tam byla 8V przestal przerywac ladnie spokojnie pracuje ale napiecia i tak nie moge zmierzyc i nie wiem czy moge na niej jezdzic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 0:22, 06 Paź 2008    Temat postu:

możesz na niej jeździć. Powiedz mi jak zmierzyłes miernikiem pojemnosć akumulatora ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiul111
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 10:58, 06 Paź 2008    Temat postu:

podlaczylem amperomierz mam taki wskazowkowy do 40A bezposrednio do akusia i pokazal 12A ale czy to dobrze to nie wiem a ze ma 11Ah to na nim tak pisze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 19:26, 06 Paź 2008    Temat postu:

Amperomierzem mogłeś co najwyżej zmierzyć ładowanie, lub pobór prądu, ale napewno nie zmierzysz nim pojemności aku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiul111
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 0:19, 07 Paź 2008    Temat postu:

wiec jak??? tym do mierzenia gestosci elektrolitu???
mam taki cos z pomka i wskazowka
kupilem od wszystkiego elektrolit dzis to rano zobacze co i jak


Ostatnio zmieniony przez misiul111 dnia Wto 0:25, 07 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Wto 14:06, 07 Paź 2008    Temat postu:

Pojemność aku nie mierzy sie tak łatwo. Prawde mówiąc w domowych warunkach jest to niewykonalne. Moge to opisać jak ktoś będzie zainteresowany. Nie zapominajmy, że temat jest o czym innym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiul111
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 23:24, 07 Paź 2008    Temat postu:

no ale ogulnie tak jak mi koledzy podali tak podlaczylem cewke butelkowa mam 8V jezdzi dobrze nie przerywa i kierunki tez dzialaja bez problemowo
ale z tym aku to chetnie bym poczytal moze bys przykleil taki temat ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin