 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simka
Nowicjusz

Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:21, 23 Cze 2012 Temat postu: Kierunkowskazy |
|
|
Witam!
Mam problem z kierunkami (simson sr50 B4 instalacja 6v) otusz działały mi kierunki lecz słabo świeciły a jak wygiąłem kierunkowskaz to świeciły dobrze i chciałem zobaczyć co jest że słabo świecą i go rozkręciłem, dotkonąłem styków i od wtedy kierunkowskazy mi nie działają. Co zrobić w takiej sytuacji. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:47, 23 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Otusz powinieneś sprawdzić bezpiecznik bo pewnie go spaliło, no i jeśli ci słabo świecą kierunki to sprawdź połączenia kabli, wyczyść styki itp
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simka
Nowicjusz

Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:20, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Kupiłem nowy bezpiecznik i działa podświetlanie stacyjki i klakson ale kierunkowskazy nie działają
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:37, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Może przerywacz padł? Odkręć bak, tam powinien być przerywacz taki walec podobny do cewki butelkowej ale mniejszy. Odepnij kable od niego, włącz zapłon, włąćz kierunek w którąś stronę i je zewrzyj. Jeśli świecą kierunki to padł przerywacz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simka
Nowicjusz

Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:12, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Odkręciłem bak i pod spodem była tylko plastikowa obudowa z wejściem powierza do gaźnika i do tej obudowy nie dochodzą żadne kable.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simka
Nowicjusz

Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:13, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Może chodziło Ci o ELBE żeby zetknąć łącza kierunkowskazów tylko wtedy nie spali się bezpiecznik albo jakiś przewód ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec

Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 18:32, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
murarz on ma sr więc przerywacz ma pod osłoną elektryki z przodu pewnie własnie on ma elbe i jebło już ją pewnie jakaśs dioda prostownicza .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:12, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
To sory za złe naprowadzenie, myślałem że to S51. Ale to nadal może byc wina przerywacza.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simka
Nowicjusz

Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:16, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli mam zetknąć przewód dochodzący do 49a i przewód dochodzący do 49 i tak samo z tymi drugimi ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:44, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
I właśnie tu jest problem. Nie pamiętam jak jest w elektryce z elbą. Wiem, że po prostu "omija się" przerywacz i wtedy kierunki powinny świecić cały czas, nie migając.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:30, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Simka napisał: | Czyli mam zetknąć przewód dochodzący do 49a i przewód dochodzący do 49? |
Tak i przełączyć włącznik kierunków na kierownicy - odpowiednia strona żarówek powinna świecić światłem ciągłym. Jeśli nie, to trzeba szukać przyczyny na podłączeniu kabli do listwy, w kloszach itd.
Simka napisał: | i tak samo z tymi drugimi ? |
Nie wiem, co masz na myśli...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simka
Nowicjusz

Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:39, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Miałem na myśli 31b i 59a żeby złączyć a gdybym złączył inaczej np. 31b i 49a to coś by się stało ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:25, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Łączenie pozostałych styków ELBY nie ma żadnego sensu.
Masz po prostu odłączyć 2 kable od ELBY (te, które były podłączone do jej styków 49 i 49a) a potem sprawdzić, czy kierunki świecą światłem ciągłym po ustawieniu przełącznika kier. na kierownicy. Bez odpalania silnika, tylko na samym akumulatorze. Gdybyś chciał odpalić silnik, to trzeba ELBĘ całkowicie odłączyć aby się nie uszkodziła.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|