 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simson87r
Nowicjusz

Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dolnośląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:20, 07 Cze 2015 Temat postu: elektryka |
|
|
Witam,proszę o podpowiedź,posiadam od niedawna simka s51 elektronik 87r instalacja 6V ale cewka butelkowa 8V, nówka z lat 80 w simku nie działa,klakson,kierunki,stop,iskrownik jest założony platynkowy z 4 kablami. W tym roku położyłem nową instalację według schematu,i tu moje pytanie muszę kupic iskrownik 6v 35w/21w z pięcioma kablami ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaroslaw97
Bywalec

Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:36, 07 Cze 2015 Temat postu: Wiadomość |
|
|
Napisz jak człowiek,używaj przecinków bo nie wiadomo o co chodzi dokładnie.Co nie działa a co działa?Po co chcesz zmieniać iskrownik?!!!!Skoro masz iskrownik na platynach to nie jest Simson elektronik, a że tak pisze w dowodzie to nie ma znaczenia.Według jakiego schematu robiłeś?Ja mam elektronika 6 volt ale oświetlenie i ładowanie(cewki) wymienione na 12 volt.Dlaczego nie chcesz zapłonu od elektronika?Napisz dokładnie o co Ci chodzi?
Klakson i kierunki nie działają bez akumulatora.Stop może też jest z aku i dlatego nie działa.Jak jest z cewki to albo czujnik stopu albo cewka(stop i ładowanie to ta sama)
A odnośnie iskrownika to czy na 35 wat czy 42 waty to jest uzależnione od instalacji -schematu według jakiego wykonałeś.Mało tego rodzaj prostownika itd też zależy od schematu.Instalację wykonuje się pod iskrownik,rodzaj ładowania jakie będzie itd.A ty najpierw wykonałeś a teraz chcesz dobrać resztę.Przeczytaj wszystko uważnie ,odpowiedz i zapodaj schemat albo link do schematu.Podaj schemat,zapłon jaki chcesz itd.
Ostatnio zmieniony przez jaroslaw97 dnia Nie 20:45, 07 Cze 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simson87r
Nowicjusz

Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dolnośląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:07, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
przepraszam za bałagan,a więc tak instalka była robiona pod schemat z modułem zapłonowym taki jest z prawej strony od filtra powietrza,teraz co działa:światło przód,podświetlenie tabl. rejest., postojowe tył,im wyższe obroty tym mocniej to świeci,później okazało się że iskrownik platynkowy, młotek i kowadełko i wychodzą cztery kable,co niedziała ługie przód,postojowe przód i tył,kierunki,klakson,stop.Cewka butelkowa jest 8V nowa rok prod.1980 i tu nasuwa się pytanie,z iskrownika wg schematu powinno wychodzic pięc kabli
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaroslaw97
Bywalec

Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:26, 08 Cze 2015 Temat postu: Wiadomość |
|
|
Dalej nie wiadomo o co chodzi do końca.Zrozumiałem że zrobiłeś instalację jak w elektroniku a iskrownik jest zwykły tak?To nie widziałeś go wcześniej?Czy masz akumulator?Ten obecny iskrownik jest na 6 volt?I masz podłączone pod tą instalację co zrobiłeś w wersji elektronik tak?Skora przód świeci a nie ma długich to albo żarówka,albo przełącznik albo żle podłączone.Daj mi schemat na jakim bazowałeś.Przy elektroniku i zwykłym zapłonie cewki są nie tylko na 6 i 12 volt ale o różnych mocach,masowe,bez masowe.ILE OBECNIE WYCHODZI KABLI Z ISKROWNIKA?Instalację musisz dostosować do iskrownika który masz a nie odwrotnie!!!!!!!!!!!!!
Ilość przewodów zależy od iskrownika oraz rodzaju cewek w nim zastosowanych.Jest i 4 i 5.Inny schemat,inne cewki,inny prostownik(regulator napięcia,z elbą lub bez itd.Musisz instalację przerobić pod ten iskrownik który masz.Czy jesteś pewny że cewki są 6 volt a nie 12 volt?!Można to poznać po grubości ich rdzeni.Za dużo masz namieszane,ciężko tak pomóc.Podstawa to miernik i pomierzyć.
Ostatnio zmieniony przez jaroslaw97 dnia Pon 17:32, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simson87r
Nowicjusz

Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dolnośląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:03, 09 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
witam,tak instalacja była zrobiona jak na elektronika,jest akumulator,iskrownik na 6v,z czteroma kablami,jest prostownik,bez elby
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaroslaw97
Bywalec

Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:54, 09 Cze 2015 Temat postu: Wiadomość |
|
|
Ale prostownik(regulator napięcia) czy mostek prostowniczy?Aku na ile volt?I co chcesz uzyskać teraz?Musisz przerobić instalację pod ten iskrownik.Do czego dążysz?
Skoro instalacja jest jak w elektroniku to przednie i tylne światło idzie z tej samej cewki.Na to miast cewka u Ciebie jest mniejszej mocy.I powinna zasilać tylko przód.Musisz przerobić.A na próbę to wyjmij żarówkę z przodu i tył powinien zaświecić.Pod ten iskrownik trzeba przerobić instalację gdyż cewki są słabsze niż w elektroniku i jest inny układ połączeń.U ciebie światło tylne powinno iść z cewki ładowania itd.To jest całkowicie inny schemat.Muszę wiedzieć czy masz coś takiego jak w linku-http://www.jackmotors.pl/dane/middle/1148bdc802634a24b7b3ef2c2dca79d4.jpg
Ostatnio zmieniony przez jaroslaw97 dnia Wto 18:08, 09 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|