|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
parker11@vp.pl
Nowicjusz
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:44, 08 Paź 2012 Temat postu: elba |
|
|
Witam mam elbe a właściwie segeu 2,5 amper i chciałbym zrobić ładowanie z 2 cewek mam instalacie 12 volt i cewki s51 N i mam pytanie czy elba wytrzyma czy trzeba elbę 5 amper i czy jest morzliwośčprzerobienia jej jeśli tak to jak
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:05, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Sądząc ze schematu ELBY, przepływ prądu jest sterowany poprzez tyrystor i to od jego max prądu zależy obciążalność. Musiałbyś zobaczyć jaki jest obecnie w środku i zamienić go na mocniejszy. Trudno powiedzieć, jak to się będzie spisywało przy 2 cewkach.
Na obudowie powinno być oznaczenie literowo-liczbowe.
Tyrystor jest przymocowany do radiatora i wygląda zazwyczaj tak:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
parker11@vp.pl
Nowicjusz
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:53, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tyrystor to
BT151
500R
JSDG
jaki trzeba by było zastosować żeby posiągnoł 5 amper i czy rtzeba zrobić jakiś większy radiator
wyczytałem w avt że Tyrystor BT151-500R
ma maksymalny prąd ciągły 7,5A
a na obudowie segu pisze 2,5 amper czy to oznacze że ktos już to przerabiał
Ostatnio zmieniony przez parker11@vp.pl dnia Pon 20:02, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:04, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Skoro jest BT151, to teoretycznie nic nie trzeba zmieniać. Gdyby się sfajczył, to można pomyśleć o czymś mocniejszym. Podczas prób trzeba sprawdzać temperaturę radiatora i można go zwiększyć w razie nadmiernego nagrzewania się.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|