Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Co to za kable, które wychodzą z silnika?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziomu$s
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Częstochowy

PostWysłany: Nie 20:38, 10 Lut 2008    Temat postu: Co to za kable, które wychodzą z silnika?

Mam taki problemik, zastanawiam sie od czego to są kable co na tym zdjeciu

http://img255.imageshack.us/my.php?image=cotowr8.jpg

One wychodzą od iskrownika... W ogole to 4 kable wychodzą ale jeden jest napewno do cewki bo sie dopatrzyłem i kolor jasno brązowy

Jeden kolor taki biało czerowny i jest podpięty tam pod kluczyk po lewej stronie gdzie akumulator i domyślam sie że to do ładowania, ale te dwa kable co są od strony filtru co są na focie i wchodzą do tego czegoś to od czego one są?? Od świateł czy jak? I jak by ktos mogl podac jaki dany kolor kabla za co odpowiada....

TAG-SYZ ELEK-INSS


Ostatnio zmieniony przez Ziomu$s dnia Nie 20:39, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:46, 10 Lut 2008    Temat postu:

to są chyba kable od ładowania,ten żołto czerwony napewno od ladowania
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:02, 10 Lut 2008    Temat postu:

Sa to dwa kable od cewki ladowania bezmasowej (czyli z jednej cewki wychodza dwa kable).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziomu$s
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Częstochowy

PostWysłany: Nie 23:11, 10 Lut 2008    Temat postu:

Aha czyli te dwa kable są do ładowania i wychodzą z jednej cewki, jeden kabel jest od cewki zapłonowej i te czwarty co jest podlaczony tam pod kluczyc z lewej strony to jest od świateł?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:15, 10 Lut 2008    Temat postu:

Dokladnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziomu$s
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Częstochowy

PostWysłany: Nie 23:50, 10 Lut 2008    Temat postu:

a jeszcze takie jedno pytanko... Bo ja chce tutaj podlaczyc elektryke od mz czyli tak samo jak w simku od silnika (iskrownika) przy MZ wychodza 4 kable ... I jak podlacze w te 4 miejsca co przy simku są od iskrownika kable tylko tyle ze to bedzie od MZ to wyjdzie na to samo? Bo cos słyszalem ze w mz jest jeszcze jakiś regulator napięcia... czy cos takiego... Zamiast tych 4 kabli z simsonowskiego iskrownika 4 kable z mz-towskiego iskrownika! Bedzie to OK???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin21
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2996
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okrzeja

PostWysłany: Pon 17:09, 11 Lut 2008    Temat postu:

Regulator nie bedzie chyba potrzebny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziomu$s
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Częstochowy

PostWysłany: Wto 16:29, 12 Lut 2008    Temat postu:

Żyjecie tam czy umarliście wszyscy? Bardzo malo odpowiedzi na ten temat dostaje jedeynie Marcin21 sie pofatygował :noo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:30, 12 Lut 2008    Temat postu:

tak jak marcin Ci powiedział i bedzie git Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziomu$s
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Częstochowy

PostWysłany: Wto 16:41, 12 Lut 2008    Temat postu:

A po co w mz jest ten regulator napięcia? zeby nie przeladowal akumulatora? w ogole ponoc tam nie ma iskrownika tylko jakiś wirnik i alternator! Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:31, 12 Lut 2008    Temat postu:

Tak w MZ jest alternator i w alternatorach sa regulatory zeby wlasnie nieprzeladowały aq
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin21
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2996
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okrzeja

PostWysłany: Wto 19:37, 12 Lut 2008    Temat postu:

Tobie w simsonie regulator nie bedzie potzrebny...Z instalacji od MZ bierz tylko kable ni i jak masz instalacje 12v to sie bedzie jeszcze nadawać pewnie:

-żarówki
-klakson
-przerywacz(nie jestem pewien bo nie wiem jak jest w MZ)
-Cewka butelkowa

Regulator bedzie potrzebny gdy zrobisz ładowanie z więcej niz 1 cewka...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziomu$s
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Częstochowy

PostWysłany: Sob 19:18, 16 Lut 2008    Temat postu:

Czyli w sumie z elektryki nie bedzie trzeba nic przerabiac tylko podlaczyc kable i gitara...? Bo chce zeby dzialało wsio i ładował tez akumulator...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin21
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2996
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okrzeja

PostWysłany: Sob 19:59, 16 Lut 2008    Temat postu:

hmmm....Prócz kabli nic więcej nie będziesz brał z MZ-ki więc wszystko będzie tak jak byś od nowa instalacje zrobił...O ile nic nie pomylisz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin