| 
			
				|  | Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Karkówa Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Maj 2007
 Posty: 1727
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Strzelno
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 16:14, 06 Cze 2007    Temat postu: Jaki to cylinder??? |  |  
				| 
 |  
				| Mam pytanie jakiej firmy jest cylinder majacy nastepujące oznaczenia Prawa strona miedzy 1 a 2 żeberkiem od dołu pisze tak VMW m531
 między 2 a 3 żeberkiem III
 Lewa strona między 1 a 2 żeberkiem 1826-II   9710
 chciałbym sie dowiedzieć czy to jest DDR-owski cylek ??
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| KnightRider PREZES
 
  
 
 Dołączył: 07 Sty 2007
 Posty: 3571
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Częstochowa/Wrocław
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 16:19, 06 Cze 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tak sa to oznaczenia orginalnego ddrowskiego cylindra. |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Karkówa Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Maj 2007
 Posty: 1727
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Strzelno
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 17:12, 06 Cze 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| cieszę się z tego bardzo a czy taki cylinder mógłbym przeszlifować na 60cm3 i co bym musiał wtedy zmienić |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marcias KIEROWNIK
 
  
 
 Dołączył: 08 Sty 2007
 Posty: 4653
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 17:20, 06 Cze 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| zmienic bys musial tlok :P i co najwyzej nowe lozyska jesli juz sa stare nic wiecej |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Karkówa Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Maj 2007
 Posty: 1727
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Strzelno
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 17:39, 06 Cze 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| a głowica i gdzie bym mógł dostać ten tłok |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| KnightRider PREZES
 
  
 
 Dołączył: 07 Sty 2007
 Posty: 3571
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Częstochowa/Wrocław
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 18:32, 06 Cze 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tlok dostaniesz na [link widoczny dla zalogowanych] badz na [link widoczny dla zalogowanych] 
 Glowica stara pasuje.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| waski Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 23 Kwi 2007
 Posty: 1940
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kluczbork
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 18:58, 06 Cze 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| tlok dostaniesz w kazdym sklepie gdzie sa czesci do motorow czy motorowerow |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Karkówa Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Maj 2007
 Posty: 1727
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Strzelno
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 23:30, 06 Cze 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| acha żeby wymienić łożyska na wale trzeba rozpołowic silnik |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| waski Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 23 Kwi 2007
 Posty: 1940
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kluczbork
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 12:48, 07 Cze 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| tak jak juz zminiasz lozyska na wale to zmien na jakies dobre na forum Ci doradza na jakie najlepiej bo ja sie nie znam na lozyskach |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marek Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 369
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 Skąd: Opole
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 12:50, 07 Cze 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| co do łożysk to najlepiej już jakieś C3 polecam łożyska FAG - niemiecka technologia ale SKF są też bardzo dobre i większość osób je montuje  ale ja zaufałem niemieckiej technologi jak zawsze   |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Karkówa Bardziej niż stały bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Maj 2007
 Posty: 1727
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Strzelno
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 13:32, 07 Cze 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| To co myslicie lepiej kupić nowy cylek czy przeszlifować ten orginał a i co myślicie o cylindrach firmy MAUSNER?? |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |