|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thunder
Nowicjusz
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:16, 19 Sie 2008 Temat postu: problem z Gaznikiem |
|
|
Witam.. Jestem poczatkujacym uzytkownikiem Simsona SR50. Zbieralem na niego cale wakacje, gdy go kupilem bylo pare rzeczy do zrobienia, ostatnio kolega stwierdzil ze trzeba wyczyscic Gaznik. Gdzye go wyczyslilismy zalozylismy, na poczatku byl problem z linka od gazu i ssania, pozniej nie chcial w ogole zapalic, gdy sie tylko troche nagrzal (jedynie na pych), juz bylo wszystko dobrze przy odpalniu gdy sie okazalo ze gdy skreci sie kierownice w lewo to obroty spadaly(i simek gasl), a gdy w prawo to obroty wzrastaly. i to dosc wysoko, lecz to sie naprawilo samo (nie wiem z jakiej racji). Dzisiaj gdy chcialem nacieszyc sie jazda okazalo sie ze nie chce zapalic, i tak jak poprzednio jedynie na pych, swieca nie jest zalana wrecz przeciwnie pieknie osmolona a simek jak nie jezdzil tak nie jezdzi, acha i jeszcze teraz jakos ma wiecej mocy ?? bo jak ruszalem to normalnie delikatnie plynnie itp... a teraz masakra dobrze ze mam sprawne hamulce to wychamowalem przed brama. Bardzo prosze o pomoc, bede bardzo wdzieczny
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ołłłjeeeaaaa
Z Simsonem na ty
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 3353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Górki Noteckie Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 16:30, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdź czy jest iskra,
przytrzymaj dłużej na ssaniu [spróbuj go zalać, zobaczysz tym samym czy paliwo do swiecy dochodzi]
odpalanie simsona powinno wyglądać mniejwięcej tak, że kopiesz dwa-trzy razy na ssaniu, potem włączasz kluczyk i kopiesz, powinien w sumie za pierwszym razem złapać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:31, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak czyściliście ten gaźnik to ustawiliście odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej? Dysze itd dobrze dokręcone? Filtr powietrza nie jest zawalony? Tłumik ma w środku nagar? Świeca ma przebicie? Kur** przyczyn może byc bardzo dużo... Jeszcze w rahubę wchodzi zapłon itd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thunder
Nowicjusz
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:01, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Swieca nie ma przebicia,iskra byla dobra ale teraz zmienila barwe na zolta a z tego co wiem powinna miec blekitna barwe, dysze sa dobrze wlozone paliwo w komorze plywakowej tez jest dobre, tlumik jest czysty wlasnie wczoraj przy okazji go po latalismy, filter powietrza tez jest czysty wlasnie ez go czyscilismy. dysze tez sa dorze dokrecone a gaznik czyscilismy sprezarka. hmm... przed chwila probowalem go odpalic i chodzil przez chwile potem znowu spadl z obrotow i zgasl... Kondensator jest nowy (wczoraj go kupilem). Acha co do filtra powietrza to tam w tej bani nie powinna byc gabka ?? Bo u mnie jest pusty jest tlyko taka rurka i na to filter....
Ostatnio zmieniony przez Thunder dnia Wto 18:05, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StreetMaster
Zasłużony motórzysta
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 4816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:31, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
przestawiłeś kolego pływak , musisz zwiększyć poziom mieszanki na pływaku ponieważ teraz dostaje za mało i nie chce palić , co do linki , jak zdejmiesz plastik osłaniający silnik , zdejmij go , widać napinacz linki , weź daj tam gwoździa i zaizoluj go na tym napinaczu , tak samo miałem w brata sr-ce i to pomogło
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thunder
Nowicjusz
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:12, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ok chlopaki sprawa zalatwiona... Kurde jak jest Gaznik to on ma pare zaplombowanych wlotow zeby nie lapal tzw. "lewego" powietrza. I gdy dmuchalismy sprzezarka jedna z tych plab gdzies sie zapodziala i to byla przyczyna tego... A co do spadku mocy przy skreceniu kierownicy, to juz jest inna bajka nic z gaznikiem, poprostu przy czujniku od hamulca tylniego zeby lampa swiecila kabel sie przetopil i masowal, takich kabli jest o wiele wiecej, jutro zabieram sie za, instalacje (zmiana Kabli) DZieki wszystkim za pomoc StreetMaster, plywak jest dobrze ustawiony na bank, bylem u mechanika i sam to stwierdzil
Ostatnio zmieniony przez Thunder dnia Wto 22:14, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:52, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
wiec temat do zamknięcia.,
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|