Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

lozyska na wal kryte czy zwykle..co za roznica??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 13:53, 28 Sty 2007    Temat postu: lozyska na wal kryte czy zwykle..co za roznica??

witam...niedlugo robie maly remoncik mojemu simkowi i nie wiem jakie lozyska zalozyc kryte czy zwykle...mowicie ze kryte sa zle i lepiej zwykle lozyska zalozyc..dlacego???..co za roznica miedzy nimi??..mi dobrze sie sprawowaly kryte i chodzily ciszej niz zwykle...dalczego tak krytykujecie kryte..czekam na odp Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 13:58, 28 Sty 2007    Temat postu:

no to jak Ci sie dobrze sprawowały kryte to se załóż kryte. nie wiem jaka jest róznica w nich
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:06, 28 Sty 2007    Temat postu:

Kryte mogą byc, ale tylko od strony karterów. Od strony wału powinny byc otwarte. Zapewni to dobre smarowanie. W orginale wogole nie było tych blaszek kryjących i zapewniało to najlepsze smarowanie. Takze najlepsze by były calkowicie otwarte.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:21, 28 Sty 2007    Temat postu:

Czekajcie czekajcie, nie chodzi tylko o to zeby lozyska mialy dobry numer. Opowiadał mi to sąsiad. Miał WSK 175. I co pół roku wymieniał łożyska na wale. Okazało sie temu ze po prostu dobierali mu na skladzie lozyska o takich samych numerach ale dopiero pozniej dowiedzial ze sie jest cos takiego jak klasa odstepu miedzy srutami. I najlepiej zapytać sprzedawcy czy łożyska są przygotowane do pracy w wysokiej temperaturze. Powinien sie znac na tym. Ma to być klasa C chyba ale dobrze nie pamietam. Raczej C.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:25, 28 Sty 2007    Temat postu:

łozyska z luzem C3 o to chodzi ? takie sa dobre . i ja polecam kupic SKF
ja mam SKF eksplorer czy jakos tak :wink: a krtyte ta tzw samosmarujace.
ale lepiej kupic bez tych blaszek na wał :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 18:15, 28 Sty 2007    Temat postu:

no nie wiem..mi kryte wytrzymywaly dluzej niz zwykle i mniej halasowaly..niedawno zakladalem nowe i juz szlag je trafil Sad (1)...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:20, 28 Sty 2007    Temat postu:

Tak C3, to jest ten luz. Bo oczywiscie pasują inne ale nie są przyzwyczajone do pracy w wys. temp.( to wlasnie ta klasa C).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 19:10, 28 Sty 2007    Temat postu:

romek_s51 napisał:
Tak C3, to jest ten luz. Bo oczywiscie pasują inne ale nie są przyzwyczajone do pracy w wys. temp.( to wlasnie ta klasa C).

czyli ta klasa c3 nie nadaje sie do simsona na wal??czy nadaje bo juz nic nie wiem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:13, 28 Sty 2007    Temat postu:

Nadaje sie i dlatego powinienes kupic tylko klasy C3. Niemieckie DKF, albo wloskie SKF.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 19:15, 28 Sty 2007    Temat postu:

aha...ok..dzieki za pomoc Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:18, 28 Sty 2007    Temat postu:

Lepsze są niemieckie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:35, 28 Sty 2007    Temat postu:

Nie zgadzam się z Tobą. Osobiście miałem oba rodzaje łożysk i w niemieckich po 5 tys wystapiły luzy, a w SKF jak narazie spokój.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snajper571
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:43, 28 Sty 2007    Temat postu: Panowie...

nie mozesz dac lozysk zamknietych poniewaz pod wplywem temperatury samr znajdujacy sie w lozyskach wytopi sie i lozyska beda chodzily na sucho:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:14, 28 Sty 2007    Temat postu:

tez uwazam ze SKF sa lepsze, mam prawie wszystkie SKF w silniku jedno jakies mam inne bo nie było akurat SKF .
a na wale miałem wczesniej jakies rosyjskie chyba i nei moge powiedziec ze były złe , bo te reszta łozyska były juz rozkiełtane , te najmneijsze to całkeim, a na wale były te rosyjskie i były dobre miały malutki luzy , ale wymieniałem na SKF bo jak juz wszystkie wymianiełąme to i te przy okazji :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 22:43, 28 Sty 2007    Temat postu: Re: Panowie...

Snajper571 napisał:
nie mozesz dac lozysk zamknietych poniewaz pod wplywem temperatury samr znajdujacy sie w lozyskach wytopi sie i lozyska beda chodzily na sucho:)


no tak ale one maja mala szpare i i tak sie dostanie tam paliwo z olejem i tak ;]...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin